Sammensætning

Spørgsmål og svar om pasning af marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Brugeravatar
Sabrine_Nissen
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 324
Tilmeldt: ons 8. dec 2010 13:08
Geografisk sted: Kværndrup, Fyn

Sammensætning

Indlæg af Sabrine_Nissen »

Ja, jeg har altså nu besluttet mig for at få en ældre han som kommer til at gå sammen med Don Juan, da jeg syntes det er synd at han skal gå i buret alene - også selvom han skal bruges i avlen, og jeg håber jo på det bedste. Nu giver jeg det i hvert fald et forsøg. Samtidig hjælper jeg så den ældre mut da ejer ikke længere kan have ham, så det er jo også rigtig fint. Jeg ved godt at der ikke er noget der er sikkert, og at man bliver nødt til at prøve sig lidt frem, men hvis i skulle give jeres bud på hvordan de 2 vil reagere på hinanden tror i så at det kommer til at gå godt? Satser lidt på at forsøge at finde ud af hvordan oddsene er for at de kan fungere sammen. Don Juan er jo fra d. 30 Juli i år, så 1,5 måned og den nye han er næsten 3 år. I min teori burde den ældre han jo så lidt automatisk blive ham der bestemmer, men er Don Juan i en god alder til at blive sat sammen med en ældre han?

Er nok lidt mere nervøs omkring det med hannerne end med hunnerne, fordi det som oftest er hannerne der har problemer med at kunne sammen når der er hunner i nærheden :?
Billede
Mit medlemsnummer i DMK: 5239

Besvar