Motion?

Spørgsmål og svar om pasning af marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Cillecc
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 20. jun 2010 17:48
Geografisk sted: Nordsjælland, hovedstadsområdet
Kontakt:

Motion?

Indlæg af Cillecc »

Ja nu bliver jeg lige nysgerrig.
Jeg har ikke haft mine marsvin ude at løbe da de boede hos kæresten, da værelset var meget småt og de kunne risikere at forsvinde under diverse genstande og finde ledninger de kunne bide i. derfor ville jeg ikke tage risikoen.
Nu er de kommet hjem til mit eget værelse, hvor der er langt færre ting at gemme sig under, og ledningerne er gemt væk, så de ikke kan få fat i dem. Problemet er bare, at de ikke bevæger sig ud af flækken når man sætter dem på gulvet.
jeg havde også problemet, med mine tidligere marsvin
Den eneste der vil rykke sig er Narcissus, og det er vidst kun hvis han bliver irriteret på mig, eller hvis der er noget han synes er spændende nok til at gemme sig under.
Kan det være fordi jeg ikke har haft dem nok ude af buret at de nu bare står stille, når de kommer ud på et større område?
Billede

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Motion?

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Jeg tror det kommer efter de har prøvet at være ude et par gange, og holder op med at forstene. Dog er der nogen af mine voksne marsvin, som det er spildt krudt på. De venter bare på, at blive taget op igen, så de kan finde et sted at putte, eller noget at æde :lol:
Billede

Cillecc
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 20. jun 2010 17:48
Geografisk sted: Nordsjælland, hovedstadsområdet
Kontakt:

Re: Motion?

Indlæg af Cillecc »

hehe okay lyder dejligt :)
For jeg er næsten parat til bare at opgive når de ser mærkeligt på mig, når jeg sætter dem på gulvet :P
Hehe med mine tidligere marsvin var det også bare spildt krudt. Der blev de siddende indtil man samlede dem op :lol:
Men så vil jeg prøve at sætte dem ud, så de kan løbe lidt rundt :D
Er det bedst at lukke dem ud sammen med deres burven eller kan det bedst betale sig at lukke dem ud alene?
Billede

Alwildas

Re: Motion?

Indlæg af Alwildas »

Jeg ville lukke dem ud sammen, så de ikke føler sig helt alene i den store fremmede verden :lol:

Cillecc
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 20. jun 2010 17:48
Geografisk sted: Nordsjælland, hovedstadsområdet
Kontakt:

Re: Motion?

Indlæg af Cillecc »

okay super :D
så vil jeg lukke dem ud sammen lige så snart gulvet er ryddet :lol:
Billede

Besvar