Vægt øgning på en uge

Spørgsmål og svar om pasning af marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Tobiasmor

Vægt øgning på en uge

Indlæg af Tobiasmor »

Fifi en lille unge på 4 uger som jeg købte d. 30/12 vejede 320 gram.

Nu har jeg så vejet hende i dag i forbindelse med burskift og en tur i løbegården og den siger 372, så hun har taget 52 gram på, på 6 dage er det ok ?

Hun er nu heller ikke nogen kostfornægter, spiser fint af ovator og vitakraft kugler og smager fint på alt det grønne som hun bliver tilbudt. :D

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Vægt øgning på en uge

Indlæg af Lina »

Åh jeg kan ikke huske.. er hun fra en dyrehandel?

Anyways, jeg vil tro at det snildt kan være et hop i at vokse. Jeg har f.ex. oplevet dyr, der kommer fra lidt 'ringere' kår, at når de komme med hjem, og de falder til ro og al stress er væk, så ryger der vægt på.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Tobiasmor

Re: Vægt øgning på en uge

Indlæg af Tobiasmor »

Ja, jeg ved det godt, må ikke, men gjorde det alligevel, kunne ikke stå for hende, ja hun er fra en dyrhandel :oops: , skulle kun have købt noget hø men så sad hun der, overvejede det dog i 2 timer før jeg kørte tilbage og hentede hende :lol:

Nå men det er fint, at det er ok at hun tager på som hun gør, jeg tror også at det er fordi hun får god mad nu, og jeg kan se at hun falder bedre og bedre til og bliver mere og mere modig :D

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Vægt øgning på en uge

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

De kan godt tage nogle gevaldige hop i voksealderen, og især hvis hun trives bedre nu end tidligere :)
Billede

Besvar