negleklipning

Spørgsmål og svar om pasning af marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
taznia

negleklipning

Indlæg af taznia »

Jeg har for noget tid siden fået 2 lidt ældre piger hjem og bo hos mig. De har ikke været passet helt ordentligt, især er deres negle meget misligeholdte og lange. Jeg klipper jævniligt lidt af dem, men synes ikek rigtig at de bliver kort, men da de er mørke i huden, og altås har sorte negle, så er jeg ret usikke rpå hvor langt ud blodåren går på dem. De andre jeg har er lyse med fine næsten gemmesigtige negle, hvor det er så dejlig let at se hvor langt der skal klippes. Især den ene af de ældre damer, har svært krogede klør, og det er svært at komem til. Jeg synes selv jeg har klippet dem langt ned, men der er stadig nogle af neglene der er meget krogede.. hvad gør jeg??? skal jeg "bare" klippe dem helt ned, og så prøve at have is i maven når hun piver og bløder? (for det er jeg MEGET usikker på jeg kan få mig selv til.. uhg hjertet bløder og jeg tuder næsten når jeg gør det ved et uheld på de andre)

Er der evt en i Nordsjællands området eller ved kystbane strækningen, som ville have lyst og tid til at jeg tog forbi og fik hjælp til det?

Håber virkelig på et godt råd her, for jeg synes det er så synd for hende :(

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: negleklipning

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Nu bor jeg godt nok ikke ved kystbanen, men hvis du kan komme til Stenløse, vil jeg da gerne se på dem :)
Billede

taznia

Re: negleklipning

Indlæg af taznia »

Hej Rikke det lyder rigtig godt. Jeg skal lige finde ud af hvordan jeg kommer til stenløse med det offentlige, og evt en ekstra transport boks.. (har desværre kun sådan en meget lille en, der lige akkurat kan være en enkelt mut i...)

Ellers må jeg bare tage afsted med hende der har de værste poter... :(

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: negleklipning

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Du kan bare skrive en besked til mig, når du finder ud af noget. Linie H mod Frederikssund stopper i Stenløse :)
Billede

Besvar