en meget lystig han

Spørgsmål og svar om pasning af marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Marizzle

en meget lystig han

Indlæg af Marizzle »

Hej alle :D

Jeg har lige fået min muttehan kastreret. Og alt er gået fint. han har lige fået taget stingene ud osv. og alt er superduper. Jeg har så fået en lille hun til ham som er fuldstændig bedårende. De går ikke sammen, da det kun er omkring 2 uger siden han blev kastreret. venter mindst en uge mere. MEN

jeg havde dem begge oppe, så de lige kunne få lov at snuse til hinanden ..og han gnaskede i hendes ben, ører, gik på hende, brummede helt sindsygt og når jeg sætter dem hver til sit, så bider han tremmer, og skriiiiiger efter hende.

Hvad er det liiige han har gang i?
Hun virker iøvrigt mega skræmt. hun skynder sig væk. haha. hvordan gør jeg det behageligt for dem begge ?

von sortfod

Re: en meget lystig han

Indlæg af von sortfod »

Han savner hende og så er han bare klar på at hun er en dame..

Så jeg ville nok lade være med at sætte dem til at sniffe til hinanden og så skuffe ham ved at sætte ham for sig selv bagefter.

Brugeravatar
alatind
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 4748
Tilmeldt: man 2. apr 2007 22:11
Geografisk sted: Køge

Re: en meget lystig han

Indlæg af alatind »

Enig, og når du så sætter ham sammen med hende, så er et stort bur en god ide, med huse og gemmesteder hvor hun kan søge ind og finde ro, da han sandsynligvis vil jagte hende af ren glæde. Hold øje med om de begge tager en slapper og får noget at spise ind imellem, ellers må du skille dem engang imellem, så de kan spise og hvile de første dage.
Hilsen Line Tind

Besvar