Syg?!

Spørgsmål og svar om pasning af marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Basse0204

Syg?!

Indlæg af Basse0204 »

Hejsa alle mutte-ejere :)
Har lige et spørgsmål er det normalt at Mutter pøller EKSTREMT meget i perioder og ikke i andre eller har jeg givet hende noget forkert? talte pøllerne sammen (ved godt det lydder ret ånsvagt) til 43-45 i løbet af en aften-nat! Det bekymrer mig VILDT meget og jeg ved ik om jeg skal gå ned i butikken og høre dem om det kan undersøge det... Det er første gang hun har gjordt det og hun er 6 Måneder?
Håber VIRKELIG at i vil hjælpe mig [-o<
Hilsen den bekymrede! :?

Brugeravatar
Kjelin
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 6946
Tilmeldt: lør 9. jun 2007 21:43
Geografisk sted: Roskilde, Sjælland
Kontakt:

Re: Syg?!

Indlæg af Kjelin »

så længe hendes pøller er normale, hun spiser og tager på i vægt, så skal du ikke være bekymret :)
/Malene Kjelin Morsing
Kjelins Opdræt af Sheltier
Billede

Isa/De La Creme
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1461
Tilmeldt: fre 26. aug 2005 15:41
Geografisk sted: KBH

Re: Syg?!

Indlæg af Isa/De La Creme »

Der kommer meget ud af marsvin,- sådan er det bare :lol: Ligeså med kaniner. og du er ikke spor tosset,- eller i hvert fald ikke mere end jeg :oops: for jeg har haft talt også,- dog med min 1 kanin. Han dumpede 40 kugler på 2 timer :lol: Jeg var meget imponeret :mrgreen: De har ligesom pestaltik perioder i løbet af et døgn hvor der nogle gange er rigtig meget aktivitet og der ryger lige en 15-20 prutter på et kvarter og andre gange smider de knap 1 enkelt. Vi mennesker gør det jo også (og alle andre dyr). Altså "samler sammen" til en omgang,- ellers kunne vi jo ikke lave andet :mrgreen:
Marsvinene Ymtig, Rita, Springer, Marie, Sorte og Diva.

Cille

Re: Syg?!

Indlæg af Cille »

Jeg vil osse sige at hvis dit marsvin og dens afføring ser normalt ud skal det nok gå fint.. :wink:

Basse0204

Re: Syg?!

Indlæg af Basse0204 »

Mange tak alle sammen :D Hun spiser rigeligt mad måske lidt meget men hun er ikke tyk heldigvis :) Ved i hvordan man vejer et marsvin :shock:
Knus den så ik helt tossede alligevel :wink:

Tobiasmor

Re: Syg?!

Indlæg af Tobiasmor »

Jeg bruger en køkkenvægt og så ned med mutten i en stor skål

Besvar