Hængekøje

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

millemor

Hængekøje

Indlæg af millemor »

så fik jeg syet hængekøjer, det var ikke så svært.
Billede

klejnstrup1

Indlæg af klejnstrup1 »

Hvor er den fin :)
Tør de godt hoppe op i den?

millemor

Indlæg af millemor »

jeg har lige hængt dem op, de er henne og snuse til dem, de skal nok hoppe op i dem, når de er vant til at de er der, de er jo dejlig varme.

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Ser lækker ud, det bliver spændende og høre om de også vil bruge den, meeen mon ikke de vil :)

millemus
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1402
Tilmeldt: man 10. apr 2006 18:44
Kontakt:

Indlæg af millemus »

Den ser mindst lige så fin ud som dem, man kan købe :D

Har de afprøvet den nu?

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Jeg tror mine skinnyer, ville elske sådan en seng :7.himmel

Nogen du overvejer at sætte i produktion, bare til en lukket kreds ?

millemor

Indlæg af millemor »

jeg har ikke noget imod at skulle sy sådan nogle til jer her på mutterne, jeg skal bare have udgifter dækket ind plus forsendelse. De er lavet af håndklæder og lammeskind/teddybear og skråbånd, og så de er nemme at vaske, det er bare en tur i vaskemaskinen. :) Jeg kan vel finde håndklæder i genbrugs forretninger.

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

millemor skrev:jeg har ikke noget imod at skulle sy sådan nogle til jer her på mutterne, jeg skal bare have udgifter dækket ind plus forsendelse. De er lavet af håndklæder og lammeskind/teddybear og skråbånd, og så de er nemme at vaske, det er bare en tur i vaskemaskinen. :) Jeg kan vel finde håndklæder i genbrugs forretninger.
Det er da også det mindste, at forlange, det ville da være super, hvis du vil det, for de er da halvdyre at købe færdige, og den du har lavet er da faktisk pænere, end de færdigkøbte, og så kan jeg godt li├é┬┤ konceptet genbrug :D

Jeg har stillet mig pænt i kø :D

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Hvor er den fin. Sådan en vil jeg også prøve at lave. Tak for tippet....

arno

Indlæg af arno »

Jeg vil meget gerne bestille 2 stk! :wink:

millemor

Indlæg af millemor »

Det er ikke fordi at jeg ikke vil sy dem, men de bliver for dyre i forhold til dem man kan købe til 45 kr.
Jeg har undersøgt hvad karabinhager koster, 7-10 kr, pr. stk., og skal jeg så have for udgifter og forsendelse, så kan det ikke betale sig. :shock:
For at få det sendt , det koster omkring 30 kr.

arno

Indlæg af arno »

millemor skrev:Det er ikke fordi at jeg ikke vil sy dem, men de bliver for dyre i forhold til dem man kan købe til 45 kr.
Jeg har undersøgt hvad karabinhager koster, 7-10 kr, pr. stk., og skal jeg så have for udgifter og forsendelse, så kan det ikke betale sig. :shock:
For at få det sendt , det koster omkring 30 kr.
Okay... Ville du så være villig til at sende en arbejdsbeskrivelse? Så kan jeg selv forsøge mig, selvom jeg ikke helt tror jeg kan lave dem så flotte som din. :wink:

von_fancy

Indlæg af von_fancy »

Jeg skal også have lavet nogen, har en del stof liggende købt i genbrug ;) Gider dog ikke lave dem så flotte som din - de æder jo alligevel kanten på dem (det gør mine i hvert fald) ;)

millemor

Indlæg af millemor »

Du skal måle dit bur fra øverste ribbe og ned til hvor du har hø i bunden, der skal så trækkes 6 cm. fra til karabinhage og hul til denne, så lægger du stof dobbelt så at det bukker forneden, og måler 15 cm op, (det giver 30 cm), og lang 30 cm. og så lægger du resten af cm. til, så du får ``vinger``(minus de 6 cm). Håber at I kan finde ud af min forklaring. :roll:

Websol

Indlæg af Websol »

sikken flodt hængekøje de har lavet der.. :shock:

Besvar