Gamle Strikkede Trøjer :)

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
zikalotten

Gamle Strikkede Trøjer :)

Indlæg af zikalotten »

Jeg sad og læste de andre indlæg, og mine marsvin må da være fra en anden planet, hehe. Jeg har prøvet at give dem en hel del forskellige ting, det gider de overhovedet ikke beskæftige sig med, hvorimod jeg får det indtryk, at mange af Jeres marsvin godt kan lide at lege?.. Mit ene marsvin bor nærmest i høet, hun kommer kun ud når hun vil op, det er ikke til at tage fejl af, for hun hyler hele lejligheden ned til man føjer hende (Ja okay, en anelse forkælet er hun nok), men udover det er hun overhovedet ikke aktiv hvis hun kan undgå det. Mit andet marsvin derimod popcorner hele tiden, der skal ikke meget til at gøre ham begejstret :) Så snart han hører en plastikpose, køleskabsdøren eller hoveddøren springer han rundt og siger kære lyde :)
Men I har jo utrolig mange forslag til ting til mutterne, så jeg må bare prøve igen, der må være noget de gider :)

Til gengæld har jeg et lille trick til dem, der også har meget dovne og puttesyge mutter, som min lille pige. Hun elsker at ligge inde under min trøje hvis den er strikket, eller noget i samme stil, så når jeg rydder ud i mit tøj, smider jeg en gammel striksweather ned i buret, og den kan hun bedre lide en høet, Succes! :)
Og har man ikke lige nogle man selv vil ofre, sælges lignende jo i langt de fleste genbrugsbutikker til stort set ingen penge. Det behøves jo ikke være en trøje, min Frk. Fornem er ihvertfald lykkelig bare det er af garn :roll:

Det var lige et lille tip, det virker ihvertfald storartet for mig :)

mia-muller

Indlæg af mia-muller »

Det lyder da som en god id├â┬® :D Min ene dreng er også vild med at putte - især når jeg har en striktrøje på som han kan kravle ind under :wink:
Så jeg må vidst lige ind og se om jeg har en gammel trøje liggende.
Tak for tippet :D

Websol

Indlæg af Websol »

en rigytig god idee.. må straks afprøves..

Besvar