Stor løbegård til 199kr

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Rollo

Stor løbegård til 199kr

Indlæg af Rollo »

PetWorld her i Viby (├âÔǪrhus) har en stor løbegård til 199kr inkl net.
- Det er sat 300kr ned, - var lige inde og købe en i går.

Tænkte jeg ville sige det videre, - jeg har ihvertfald manglet en, og 200kr er da billigere end zooplus :P

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Jeg har også haft øje på det i lang tid, men er det ikke meget "vakkelvorent"? Hvis der blæser bare lidt er jeg bange for det vælter, fordi det virker så skrøbeligt. Men jeg vil meget gerne høre om din erfaring med det, for jeg overvejer selv at købe det.

Rollo

Indlæg af Rollo »

Har ikke fået min pakket ud endnu :lol:

Tror ikke den er mere vakkelvoren end så meget andet, - alternativt kan man vel sætte et par teltpløkker på kanten? Har jeg overvejet...

Har ikke planer om at bruge det udenfor før til sommer, - synes det er for koldt nu :oops:
- Og indenfor blæser det vist ikke S├âÔǪ meget! :lol:

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Jem og Fix har vist også et rigtigt godt tilbud på løbegård i denne uge, mener det var 400,- kr. for en gård med hus der er 150x58x40 Tjekkede navnet på gården på google der dukkede er billede og en pris op, :shock: den stod der til 2000,- kr.

Tiras-Marsvin

Indlæg af Tiras-Marsvin »

hvad er det for en løbegård?

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Tiras-Marsvin skrev:hvad er det for en løbegård?
Hvis det er det i Jem og Fix så hedder det Sunshine De præcise mål er 155x53x70/75 cm. normalpris i Jem & Fix er 699,-

Rollo

Indlæg af Rollo »

Rex: Uh lyder ellers ikke dårligt! 400kr er da vildt billig! Men min nabo blir nok sur hvis jeg holder sådan noget i haven :P

Tiras-Marsvin: Den jeg har købt er bare sådan 6 tråd-felter eller hvad man skal sige, synes den er fint stor...

Men jeg kan sige, - lad være med at sætte små unger i, de smutter igennem :lol: Er glad for at jeg ikke testede det udenfor først, lol...

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina »

Jeg købte en hvor 'pløkkerne' var med, så nogen af fabrikanterne tænker da lidt selv ;-)
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Rollo

Indlæg af Rollo »

Her er pløkkerne på sin vis også med fandt jeg ud af, - pindene som skal sidde i hver samling er nemlig lavet så de stikker lidt ud forneden og derfor kan sættes ned i græsset.
- Ret smart!

Nu overvejer jeg så bare at sætte noget hønsetråd nederst hele vejen rundt, så ungerne også kan komme ud i den.

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Super, jeg vil straks ile i Jem og Fix....dumme Krogens :lol: ....nu har du fristet mig med din hun teddy unge!!!!

Rollo

Indlæg af Rollo »

:oops: undskyld... men hun ER da kær :engel

Mussy

Re: Stor løbegård til 199kr

Indlæg af Mussy »

Krogens skrev:PetWorld her i Viby (├âÔǪrhus) har en stor løbegård til 199kr inkl net.
- Det er sat 300kr ned, - var lige inde og købe en i går.

Tænkte jeg ville sige det videre, - jeg har ihvertfald manglet en, og 200kr er da billigere end zooplus :P
Hvor stort er det?

Websol

Løbegård-- til 199..

Indlæg af Websol »

Jeg bor i københavn, var på ferie i i ├âÔǪrhus og har købt den løbegård, bilder er lagt ind her på mutterne i dag..
Den er redt god må jeg sige har brugt den i et par dage nu..

Websol

løbegård..

Indlæg af Websol »

Jeg bruger min i stuen, men der er net med, dog vil jeg nok ikke stille den udenfor ..

Websol

Indlæg af Websol »


Besvar