Jeg skylder Tæppeland en kage

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Anonymous

Jeg skylder Tæppeland en kage

Indlæg af Anonymous »

Ja jeg skylder Tæppeland en kage, for ved i hvad, idag da jeg var ovre og aflevere de transportkasser hos Lina, som jeg havde lånt med hjem fra ├âÔǪrhus, kørte jeg på hjemvejen ind til Tæppeland og der spurgte jeg pænt om ikke jeg kunne købe lidt af de ruller der ligger inde i gulvtæpperne ? Og tænk hun svarede, ved du hvad, dem kan du vist bare tage, hvad du skal bruge af ude ved siden af containeren, men jeg høre lige drengene ad, men jeg tror såmænd du kan nøjes med at betale en hjemmebagt kage :lol: hvorefter hun bad mig køre ud til containerpladsen, så ville hun selv komme derud og som sagt så gjort, nu har jeg de første 10-12 meter rør liggende, det første jeg er igang med, at skære i stykker, er et fint lilla et :D
Se det er hvad jeg kalder service og ja i kan tro, de nok skal få en kage, det manglede da bare :D

mia-muller

Indlæg af mia-muller »

Ihh, det er S├âÔǪ skønt når folk er så hjælpsomme og søde ved hinanden :D
Der er alt for få mennesker i denne her verden der har overskud til at være sådan...
Ja, du må igang med et "bage-kage-projekt" :wink:
God fornøjelse.

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina »

hvor godt :D

så håber jeg bare ikke du bager kage som lis gør, for så får du ik lov en anden gang :lol:
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Jeg blev godt nok også lidt betænkelig, mig bage kage :lol:
Jeg har tænkt mig, at bage en af de der færdigblandinger, det kan vel ikke gå helt galt :lol:

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina »

Og mange af dem er osse helt spiselige - har selv i en snæver vending brugt dem ;-)
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Den der Drømmekage, den bliver vist meget god :lol: Tak Lina :D

flaxi

Indlæg af flaxi »

Lundens skrev:Den der Drømmekage, den bliver vist meget god :lol: Tak Lina :D
Ja det gør den, jeg har nemlig bagt den i dag.

Heidi_1_ben

Indlæg af Heidi_1_ben »

super god service

Von Caboy├®

Indlæg af Von Caboy├® »

jeg har næsten lige bagt nogle rigtig gode små formkager... det der skal i dem er æg, mel, kokosmel, margarine, sukker, nødder og chokolade stykker :) namme nam... de er rigtig lette at lave... det hele kommes bare i en skål, så rører man det godt sammen, fylder det i de der små papirskageforme, og i ovnen... de skal ik engang have særlig lang tid... sig til hvis nogen vil have opskriften :)

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

:t Til :lol:

Von Caboy├®

Indlæg af Von Caboy├® »

ok.
3 æg
100 g. kokosmel
125 g. flydende margarine
125 g. sukker
kan ikke huske hvor meget mel... tror måske det også var 100 g.?
hakkede hasselnødder, så mange som man nu synes der skal
og chokoladestykker også efter hvad man synes...
hmmm... prøver på at huske den i hovedet lige nu... får opskriften af en veninde imorgen... vi bagte dem nemlig her i weekenden fordi vi sku på træningsweekend med garden :)

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Uhhh de lyder så lækre, og for en bagenørd som mig :oops: ret lette :D

Von Caboy├®

Indlæg af Von Caboy├® »

de er meget lette at lave... og rigtig gode... det eneste man skal passe på med er hvor meget de får i ovnen... og så skal man bruge flydende margarine... vi brugte becel... det er så meget lettere end at skulle stå og smelte margarine først :)

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

ok og så mig som kun ejer olie og smørbar til sønnike, nå jeg må vel investere i en becel så :lol:

Von Caboy├®

Indlæg af Von Caboy├® »

ok. opskriften er:
ovnen stilles på 180 grader og de skal have ca. 15-20min
100 g. mel
100 g. kokosmel
125 g. flydene margarine
125 g. sukker
3 æg
hakkede nødder og chokoladestykker efter smag :)
Først hakker man nødderne og chokoladen. man kan også købe sådan nogle der ligner chokoladeknapper. det er nemmere og faktisk ikke dyrere end selv at hakke chokoladen...
så kommes mel, kokosmel, margarine, sukker og æg i en skål og røres godt sammen... så hælder man så mange nødder og chokolade stykker i som man synes er tilpas og rører det godt sammen med det andet. vi hældte lidt i af gangen og rørte rundt for at se hvornår vi syntes der var nok i :)
så tager man papirs bageformene ok kommer en lille spiseskefuld dej i hver... de skal ik være så store de her kager...

Besvar