Yndlingslegetøj

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
millemus
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1402
Tilmeldt: man 10. apr 2006 18:44
Kontakt:

Yndlingslegetøj

Indlæg af millemus »

Mine grise elsker deres plantesten :P
De hopper igennem den mange, mange gange om dagen.

Mies unger, som endnu ikke er voldsomt store, sætter sig til rette i hullerne.
Og så er den god at lægge sig op ad.

Da den er lavet af sten, sliber den muligvis også kløerne lidt, når de kravler igennem den.

Den er tung og lidt skrumlet, men kan man få plads til den, er den et hit - ihvertfald hos mine dyr :)

Jeg gav lidt over en 20´er for den i Silvan.




Her havde de lige fået den. De var lidt skeptiske i starten:
Billede


Billede


Billede




Men nu bliver den meget flittigt brugt:
Billede


Billede


Billede


Billede


Billede


Billede

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Til orientering kaldes de for 8 kantssten, de kan købes i et hvert velassorteret byggemarked, til en pris af ca. 30 kr.

LenePi

Indlæg af LenePi »

Hold op hvor er det egentlig smaart!! Såh hvis det nu skulle ske at blive sommer i Danmark på et tidspunkt, kan man putte stenen i fryseren og så lægge den ind til Mutterne når den er dejlig kold.. De vil ELSKE det :wink:

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

LenePi skrev:Hold op hvor er det egentlig smaart!! Såh hvis det nu skulle ske at blive sommer i Danmark på et tidspunkt, kan man putte stenen i fryseren og så lægge den ind til Mutterne når den er dejlig kold.. De vil ELSKE det :wink:
Meget god id├â┬® men jeg tror altså ikke, det duer i en skabsfryser, der er hylderne vist ikke store nok :lol:

millemus
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1402
Tilmeldt: man 10. apr 2006 18:44
Kontakt:

Indlæg af millemus »

Nej, jeg tror også, den er lidt for stor og tung til fryseren.

Men id├â┬®en er ellers god - jeg er sikker på, at de vil elske at ligge op ad en kølig sten når det er hedebølge :P

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

millemus skrev:Nej, jeg tror også, den er lidt for stor og tung til fryseren.

Men id├â┬®en er ellers god - jeg er sikker på, at de vil elske at ligge op ad en kølig sten når det er hedebølge :P
Slet ingen tvivl om det :)

Websol

Altid sjovt med nye ider..

Indlæg af Websol »

Altid sjovt for de små med noget nyt i deres miljø ik... ser ud som om de nyder det...

Besvar