Sovepose..

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Susanne Alb├®r

Indlæg af Susanne Alb├®r »

Dem jeg har lavet har yderstof at bomuldsstof og inderfoer af fleece.
:wink:

Websol

Sikken skøn ide :-))

Indlæg af Websol »

Nææ hvor ser det skøndt ud..

Websol

Sovepose...

Indlæg af Websol »

:D Soveposen Susanne fra Alberts opdræt har lavet er bare praktisk..

Købte en krølbasse af hende og så en sovepose..

Rosa elsker sin sovepose.. Og den er også et hit til de andre to tøse..

Det bedste er at det er svært at have tre marsvin oppe på samme tid..
Løsning en fletkurv, et håndklæde i bunder, de to store mutter deri og Rosa i posen i mellem..
Så er der ro i flokken og de har alle lidt glæde af posens lune kanter..

Og jeg kan nusse med dem alle sammen.. :wink:

millemor

Indlæg af millemor »

Jeg har lige syet to fleese poser til mine mutter, jeg havde også en pude som jeg har lagt i en plastik pose og så et betræk af en håndklæde, så skal pude ikke vaskes hele tiden. De kiggede lidt undrende, men nu ligger der en og sover på puden. Det skal nok blive et hit. :)

Tine bay

Indlæg af Tine bay »

millemor skrev:Jeg har lige syet to fleese poser til mine mutter, jeg havde også en pude som jeg har lagt i en plastik pose og så et betræk af en håndklæde, så skal pude ikke vaskes hele tiden. De kiggede lidt undrende, men nu ligger der en og sover på puden. Det skal nok blive et hit. :)
Må vi se billeder :hoppehoppe

millemor

Indlæg af millemor »

Der kommer billeder, men jeg skal lige have min søn til at vise mig hvordan, jeg sætter billed herind, det har jeg ikke fundet ud af endnu.
Når jeg har dem oppe, lægger jeg dem i soveposen, og de ligger rigtig og hygger sig, de vil ikke ud igen. :lol:

Websol

Venter spændt...

Indlæg af Websol »

:wink: Venter spænt på bilder, altid dejligt med noget nyt til dyerne ik..

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

millemor skrev:Der kommer billeder, men jeg skal lige have min søn til at vise mig hvordan, jeg sætter billed herind, det har jeg ikke fundet ud af endnu.
Når jeg har dem oppe, lægger jeg dem i soveposen, og de ligger rigtig og hygger sig, de vil ikke ud igen. :lol:
Har du billederne på din pc├é┬┤er ? for så kan du finde flere tråde herinde hvor der står hvordan du oploader og hvor :D

millemor

Indlæg af millemor »

Ang. sovepose, der skal nok komme billeder, men har endnu ikke fundet ud af hvordan jeg gør.
I føtex i denne uge har de fleece huer til børn og voksne, dem kan man bruge hvis man ikke lige har noget fleece, de koster fra 17,50- 21,00 kr. havde jeg ikke fleece ville jeg købe sådan nogle, og de er også som en pose, og er også dobbelt.
Jeg prøver ang. billeder. Kan ikke finde den tråd, hvor det står hvordan, man gør. :cry:

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Hentede lige forklaringen og linket til dig :D

Registrer dig her, http://s88.photobucket.com/ der kan du både oploade billeder og resize dem

Du skal blot kopiere det nedeste link under billedet og sætte det ind her voila så har du billede på siden

Så håber jeg det vil lykkedes for dig :)

Maria Voigt

Indlæg af Maria Voigt »

muttesoveposer? Didde ville dø for sådan ├â┬®n tror jeg!

Hun er nemlig verdens største* puttegris og eeeelsker sådan noget blødt varmt stof at rulle sig ind i :D

*Didde har dårlige nyrer, og hendes liv lakker vidst mod enden nu... hun har altid været meget lille, men nu er hun desværre ved at blive kriminelt tynd, og får snart svært ved at holde varmen selv :cry:

millemor

Indlæg af millemor »

Jeg er godt sur, kan ikke få det til at virke ang. sætte billeder herind. På side 1 i denne tråd, er der en der har 3 billeder af mutter i sovepose.
:brokke :evil: :(

millemor

Indlæg af millemor »

BilledeBillede

Billed et er sovepose i fuld længde. Nr. to vupti= sovepose

millemor

Indlæg af millemor »

Her er lige et par mutter i sovepose, de har det dejligt.
Billede
BilledeTruntes `mand` holder øje med hende. :D

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Ingen tvivl om at soveposen, bekommer dem vel, skønne billeder :D

Besvar