Hvis du var en mut ?

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Metnil

Hvis du var en mut ?

Indlæg af Metnil »

Jeg får min lille engel Hjem på lørdag og tja jeg er i forkæle-humør *Ss* :oops:

Hvis du var en Mut.. Hvordan ville du så ønske dit nye hjem så ud efter en Laaang køretur på 3.30 time heelt fra jylland af? :shock:

Noget specielt du ville ønske der var i dit bur ? Eller omkring det måske ?

Kom endelig med jeres " hvis jeg var en mut " id├â┬®er så jeg kan forkæle min øjesten og gøre hans førstehånds indtryk af sit nye hjem til det allerbedste :D :D

julia

Indlæg af julia »

Jeg tror såmænd ikke, at jeg ville ønske mig så meget udover nogle lækre, friske grøntsager, dejligt friskt vand og så en hulens masse hø, jeg kunne pop-corne rundt i! - Og så, jo..... lige et stort lækkert hus (helst ├â┬®t af de dyre :lol: ), hvor jeg kunne gemme mig, når jeg ikke gad at blive gloet på længere! :rofl

Næsedyret

Indlæg af Næsedyret »

Hvis jeg var en mut ville jeg have det samme som Julia skriver....og så måske bare lidt fred.

von_fancy

Indlæg af von_fancy »

Må lige tilføje at det altså er fedt med en køber som glæder sig så meget til at få grisen hjem :D

Metnil

Indlæg af Metnil »

Må lige tilføje at det altså er fedt med en køber som glæder sig så meget til at få grisen hjem :D
Kan slet ikke vente!! ;) det bliver den længste uge i meget meget lang tid! hehe :oops:

Julia siger Friske grønsager.. Har han nogle favoritter ? :D


til jer der ikke ved det er det Von Fancy's Corn King jeg har fået den ære at købe \:D/ ! ( efter lang tids savlen =P~ )

Metnil

Indlæg af Metnil »

Og så, jo..... lige et stort lækkert hus (helst ├â┬®t af de dyre )
Selvfølgelig ;) Lidt luksusdyr er man vel altid :roll:

Næsedyret

Indlæg af Næsedyret »

Må vi ikke sa et billede af Bastian?

julia

Indlæg af julia »

Metnil skrev:
Må lige tilføje at det altså er fedt med en køber som glæder sig så meget til at få grisen hjem :D
Kan slet ikke vente!! ;) det bliver den længste uge i meget meget lang tid! hehe :oops:

Julia siger Friske grønsager.. Har han nogle favoritter ? :D


til jer der ikke ved det er det Von Fancy's Corn King jeg har fået den ære at købe \:D/ ! ( efter lang tids savlen =P~ )
Jeg tror, at det er forskelligt fra mut til mut, men mine tre er fx. helt vilde med bladselleri, spidskål og rød snack-peber. (Så kan de obligatoriske gulerødder godt vente lidt! :lol: ) - Og hvis du har have, eller har mulighed for at plukke et sted, hvor der ikke er for megen forurening,- så ud og pluk mælkebøtteblade, græs og skvalderkål til ham! D├â┬®t er bare det største hit h├â┬®r om sommeren! :lol:

Metnil

Indlæg af Metnil »

Må vi ikke sa et billede af Bastian?


Selvfølgelig :D

Billede

Er helt ekstatisk over ham! Han er Coronet og fra d. 23-4-07

Min Øjesten!

Metnil

Indlæg af Metnil »

Og hvis du har have, eller har mulighed for at plukke et sted, hvor der ikke er for megen forurening,- så ud og pluk mælkebøtteblade, græs og skvalderkål til ham!
Jeg bor lige vedsiden af en æbleplantage hvor det vrimler med al den slags langt væk fra vejen ;) Så de kan blive plukket helt friske få minutter inden han ankommer ( Lidt blær er det jo *Ss* 8) )

von_fancy

Indlæg af von_fancy »

Metnil skrev:Julia siger Friske grønsager.. Har han nogle favoritter ? :D
Han er vant til gulerødder og bladselleri... Og så mælkebøtter og vejbred :D

Metnil

Indlæg af Metnil »

Han er vant til gulerødder og bladselleri... Og så mælkebøtter og vejbred
Det skal han så få ;) alt for ham !

julia

Indlæg af julia »

Metnil skrev:
Må vi ikke sa et billede af Bastian?


Selvfølgelig :D

Billede

Er helt ekstatisk over ham! Han er Coronet og fra d. 23-4-07

Min Øjesten!
UUUUHHHH en nutte-mut! :hjerte - Jeg kan da godt forstå, at du glæder dig!!!!! :D

julia

Indlæg af julia »

23 april!

Jamen, det er jo samme dag, som mine to brødre! :D (Godt nok fra 2006 :lol: )

Metnil

Indlæg af Metnil »

UUUUHHHH en nutte-mut! - Jeg kan da godt forstå, at du glæder dig!!!!!


Ja han er S├âÔǪ├âÔǪ├âÔǪ Smuk!! Det er bedre en juleaften! :lol:


Skal man så ikk lige se et billede af dine brødre ? ;)

Besvar