halmballe

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Sus

halmballe

Indlæg af Sus »

hvis der er nogen der har mulighed for det skulle i prøve at ligge en halmballe ned til dem, og så skære snoren af, og så er der dømt: hvem kan bygge de mest komplicerede gangsystemer :lol:

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

:cry: Snøft det kan jeg ski ikke .. sidder igen og er misundelig på din Møffestald :lol:
Hvis jeg vinder i lotto vil jeg også ha' en M├â╦£FFESTALD SOM SUS :!:

Sus

Indlæg af Sus »

ja, det skønt...bare ærgeligt at det ikke bliver ved....jeg gruer for den dag jeg skal flytte hjemmefra...men jeg mp bare se frem til dagen hvor jeg starter min egen gnaver park....

*smack*

Indlæg af *smack* »

Gad godt at have set gang-byggeriet :D

Jeg ville aldrig flytte hjemmefra, hvis det var mig (da ihvertfald allerhøjest ud i stalden så ;) )

Sus

Indlæg af Sus »

hehe...ja jeg har faktisk prøvet at flytte ud i stalden i raseri... :oops: ....tog min sovepose og lå mig til at sove på en drømme seng blandt alle dyrene :shock: ....men det var sgu lidt koldt.... :wink:

*smack*

Indlæg af *smack* »

Ja, det kan du bilde mig ind :D Du må ha' fat i et par køer også så, de varmer så dejligt!

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

:lol: Griner helt vildt af den drejning dit indslag om tips og tricks har udviklet sig til .. Her er et godt tips .. hvis du flytter ud i stalden skal du købe et par køer til at varme dig ved :lol: :lol:

Isa/De La Creme
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1461
Tilmeldt: fre 26. aug 2005 15:41
Geografisk sted: KBH

Indlæg af Isa/De La Creme »

ihhh øv jeg ville ellers også godt prøve det med ballen. Det lyder virkelig kanon for dyrene!
Marsvinene Ymtig, Rita, Springer, Marie, Sorte og Diva.

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Mine gamle tøser, som gik i en stor boks, nød det også, når de fik masser af frisk halm.

Rollo

Indlæg af Rollo »

Har overvejet ind i mellem om mine skulle flytte ned i den ene eller anden stald, men synes det er for hyggeligt med dem på værelset og når jeg snart kun har 2-3 er det sjovere med dem herinde :)

Ellers ville jeg nok også bare konstant bo i stalden sammen med hestene og mutterne.

Tsk, jeg sov da ellers i stalden i december måned, og med halvdøren åben så den gamle krikke ka få luft ;)
På en seng af halmballer, med fleece dækken til underlag, i sovepose og så krikkens allervarmeste vinterdækken - var lige før jeg havde det for varmt.

Besvar