Der er majs at få i Netto

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Fionias

Der er majs at få i Netto

Indlæg af Fionias »

Til en seks krone stykkket :D

Lemut

Indlæg af Lemut »

Guf :wink:

Dust-Devils

Indlæg af Dust-Devils »

Man kan også få 5 majs, for 20kr i kvickly.
Det nyder mine mutter i dag :D :D

Jeanogkevin

Indlæg af Jeanogkevin »

hihi jeg har lige været i kvickly idag(går ellers ikke derind men manglede desværre hamster foder jeg kun køber der) nå men de havde majskolber til kun 1kr stykket, der stod desværre ingen pris så jeg tog bare 10 og så så jeg bonnen 1kr pr stk, ret utroligt!!

Såå mine nyder os majs i , dog er jeg varsom pga dårlig mavser:(

Rollo

Indlæg af Rollo »

Jamen så jeg da glad for jeg arbejder i Netto, - så kan jeg få et par stykker med mig hjem :lol:

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Jeg kender en der arbejder i Netto, mon hun kan få noget personalerabat? :lol: :lol:

Jeanogkevin

Indlæg af Jeanogkevin »

ulv skrev:Jeg kender en der arbejder i Netto, mon hun kan få noget personalerabat? :lol: :lol:
her i slagelse får de ik, de må ik tage noget med hjem og ikk spise et stk slik af en slik pose der er gået i stykker den skal smides ud..

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Jeanogkevin skrev:
ulv skrev:Jeg kender en der arbejder i Netto, mon hun kan få noget personalerabat? :lol: :lol:
her i slagelse får de ik, de må ik tage noget med hjem og ikk spise et stk slik af en slik pose der er gået i stykker den skal smides ud..
Ej det er sguda til grin at de ikke må tage sig en guffer fra en pose der alligevel skal ud. FUP. Jeg ved ikke hvordan det er der hvor hende jeg kender arbejder, jeg har ikke spurgt hende.

Rollo

Indlæg af Rollo »

Nu har jeg ikke været så længe i Netto, - men har været i butikker i 3 år ca nu.
- Nej du må ikke spise noget der er gået i stykker, grunden til dette er at så er der pludselig en hel del som "upsie gik i stykker" eller "hov blev for gammelt". Der kommer simpelthen for meget svind ved det :-)

Dernæst er der intet som hedder personalerabat i butikken ved Netto, - i Fakta får du 10% men kun når du er over 18 år.
- Rigtig fedt når man var i Fakta i 1├é┬¢ år da jeg var under 18, og nu er skiftet til Netto som over 18 år :roll:

MEN, - nogle af butikkerne kan man snakke lidt med, og ved nogle butikker har en aftale med f.eks. landmænd eller lignende, om at de må få det gamle grønt, brød etc som ikke kan sælges men ellers er fint nok.
- Men er intet officielt, kun sådan lidt "uofficielt" at nogle af dem gør det.

Jeg synes det er fair nok vi ikke må spise slik f.eks. som er gået i stykker, - kan hurtigt forestille mig hvor meget svind der må komme af det.
- Prøvede engang en udregning Fakta har lavet, om at hvis nu hver butik mister ├â┬®n pose om dagen (dvs en kunde som stjæler en pose).
- Det løber faktisk om i et millionbeløb om året mener jeg, lidt vildt at tænke over.

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Jeg nupper gerne det grønne som nogen folk, ikke tager med sig hjem f.eks gulerodstoppe, radissetoppe og blomkålsblade, siger bare ved kassen hvad det er og til hvad, kaine probleme indtil nu, det er så i Netto :D

Rollo

Indlæg af Rollo »

Vil lige nævne at jeg købte dem til 3kr i Netto i dag :lol:

Myrina

Indlæg af Myrina »

Igen er de til 3 kr i netto.

meyer

Indlæg af meyer »

Jeg er heldig at have en 100% usprøjtet mark 200 m fra mit hus som jeg har fået lov til at gå på hugst i. Jeg skulle bare love at lade noget stå tilbage til fasaner m.m. (det er en jæger der ejer et moseområde, og dyrker lidt dyrefoder/lokkemad omkring det)

Næsedyret

Indlæg af Næsedyret »

meyer skrev:Jeg er heldig at have en 100% usprøjtet mark 200 m fra mit hus som jeg har fået lov til at gå på hugst i. Jeg skulle bare love at lade noget stå tilbage til fasaner m.m. (det er en jæger der ejer et moseområde, og dyrker lidt dyrefoder/lokkemad omkring det)
├â╦£J det lyder godt! -Må du så også selv dyrke på området? -Kan lige forestille mig hvis man havde mulighed for at dyrke alt muligt godt til dyrene :D

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

6 stk. for en 20´er i SuperBedst denne uge, i altfald her :)

Besvar