Fantastisk Trimning!

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Anonymous

Fantastisk Trimning!

Indlæg af Anonymous »

prøv lige og se her:

Tror i det er en læbestift?
Billede

Der er spejl i...
Billede

En PINCET :t
Billede

MED LYS I!!!!!!
Billede

Den er hammer genial til trimning, når der ikke er lyst, og til liiiige at se de små hår der skal væk!!
Billede

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina »

Jeg vil se billeder af den i brug *G*
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Lemut

Indlæg af Lemut »

:lol: Din tosse :lol: Men må indrømme at det ser ultra smart ud ! :wink:

Heidi_1_ben

Indlæg af Heidi_1_ben »

ser vildt smart ud......

Næsedyret

Indlæg af Næsedyret »

:? Håber du har købt den til dine øjenbryn og ikke til de stakkels små :?

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Næsedyret skrev::? Håber du har købt den til dine øjenbryn og ikke til de stakkels små :?
Skal squtte plukke øjenbryn selv HEHE , det tør jeg slet ikke så kommer jeg bare til at ligne ham faren fra far til 4 HEHE..

Det er til muslingerne :D

marrok

Indlæg af marrok »

smart hvor har du købt den har du et link?????

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Jeg har købt den hos min frisør, hun vil gerne bestille dem hjem til os hvis det var noget vi kunne bruge :)

MacDuff

Indlæg af MacDuff »

Det kunne da være en mulighed.
hvad koste den hvis det er?

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

den kommer til at koste 198 kr tror jeg nok, men det kommer helt an på hvem der køber dem hjem :)

Jeg vil bare lige sige, at den faktisk er helt vildt fantastisk, jeg har sidder og trimmet på nogle dyr, i halvmørke, men det betyder ingen ting når nu der er lys i, man ser alt.. det er helt genialt :)

MacDuff

Indlæg af MacDuff »

Hmm... Er sådan set interesseret, men må nok lige vente til midten af næste måned, hvor jeg får min løn...
Træls at skulle gå 1├é┬¢ måned uden løn, så glæder mig til jeg har fået fast arbejde, så jeg får løn to gang på en måned, det bliver skønt.

Littlefeet

Indlæg af Littlefeet »

Rigtig smart! :D :D

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Jeg har ikke bestilt nogen hjem :) Jeg vil høre om Dias shop måske ville være interesserede i at sælge dem, men nu må vi lige se :)

De ER rigtigt gode, men igen også temmeligt dyre, men det er jo kun 1 gang man køber så er det lissom det ;)

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

altså nu måå jeg bare spørge, hvad hulan skal du bruge den til på et marsvin?!

Mussy

Indlæg af Mussy »

jaaanie skrev:altså nu måå jeg bare spørge, hvad hulan skal du bruge den til på et marsvin?!
Til fx teddy'er og aby'er, som skal trimmes (fjerner de længeste hår så de får en "ligelang" pels) inden udstillinger :) de er ruhårede så de må helst ikke komme i bad dagen før.

Besvar