Fantastisk Trimning!

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Mussy

Indlæg af Mussy »

Marsvin skrev:
Cookiecat skrev:Jeg ved godt det kun drejer sig om at hive enkelte hår ud! Hvis det drejede sig om at plukke dem fuldstændig, ville de da også stikke af!
Sad og så Formel 1, og det var et meget spændende løb, da jeg trimmede og mutten sagde intet til det. Her er resultatet:
Billede
:rofl :rofl

von_fancy

Indlæg af von_fancy »

Marsvin skrev:
Cookiecat skrev:Jeg ved godt det kun drejer sig om at hive enkelte hår ud! Hvis det drejede sig om at plukke dem fuldstændig, ville de da også stikke af!
Sad og så Formel 1, og det var et meget spændende løb, da jeg trimmede og mutten sagde intet til det. Her er resultatet:
Billede
Ja hvis almindelig trimning er dyremishandling, hvad dælen er det der så ikke :lol: :lol: :twisted:

Fionias

Indlæg af Fionias »

Marsvin skrev:
Cookiecat skrev:Jeg ved godt det kun drejer sig om at hive enkelte hår ud! Hvis det drejede sig om at plukke dem fuldstændig, ville de da også stikke af!
Sad og så Formel 1, og det var et meget spændende løb, da jeg trimmede og mutten sagde intet til det. Her er resultatet:
Billede
LLLLOOOLLLL :rofl overlad det til manden at få pillet en kvinde diskusion ned :lol: :lol: (kan godt tillade mig at sige det da jeg selv er en af slagsen - altså kvinde :D )

Jeg ved ikke om jeg tør skrive dette, :-# men i Tiger i Odense har de stadig de pincetter så jeg har købt et lille lager :D

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina »

Newbie skrev:så jeg har købt et lille lager :D
Iihhhhh så skal du udføre et eksperiment... hvor mange pincetter ka du bruge samtidigt?
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Fionias

Indlæg af Fionias »

Lina skrev:
Newbie skrev:så jeg har købt et lille lager :D
Iihhhhh så skal du udføre et eksperiment... hvor mange pincetter ka du bruge samtidigt?
Og lige pluselig går trimning lyn hurtigt :lol: :lol:

Pavon

Indlæg af Pavon »

Vil bare lige tilføje at det ikke er optimalt hvis resultatet bliver som ovenstående eksempel :roll: Flap Flap

Stald Tobo

Indlæg af Stald Tobo »

Så er man da sikker på grisen ikke fælder heeelt vildt på dommer bordet

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina »

Pavon skrev:Vil bare lige tilføje at det ikke er optimalt hvis resultatet bliver som ovenstående eksempel :roll: Flap Flap
vil det sige, at den ik får kommentaren 'veltrimmet'?
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Pavon

Indlæg af Pavon »

Tror nærmere "overtrimmet"... en smule i hvert fald

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Til cookiecat:
Jeg er ny i det med marsvin må jeg tilst og må indrømme jeg ikke helt har en mening i forhold til a trimme, men jeg synes man skal være forsigtig med at dømme andre og hvordan de gør tingene. Især hvis man er ny i "kvarteret".
Jeg må indrømme jeg studsede også lidt over det med trimning i starten og tænkte det var da noget underligt at gøre, men i den tid jeg har været medlem på dette forum har jeg kun set 100% dedikation fra dets faste brugere i forhold til deres marsvin. Om det så har været udstillings/avls dyr eller bare en puttemut.

Derfor stiller jeg mig helt uforstående over for dinne hastige udfarelser, det er ok at have en mening om noget, selvfølgelig, det er faktisk næsten et privilegium som jeg mener alle burde udnytte. Men jeg synes til alle tider det er vulgært og uforskammet hvis man ikke viser de mennesker man er ueninge med respekt når man diskuterer --> og nej jeg har ikke tænkt mig at sidde at citere for at "bevise" hvor jeg synes du var respektløs for det synes jeg er for pladt, vi ved alle sammen godt hvor mange ting der kan siges mellem linjerne og i sammenhæng med andre linjer der kan forvrænge den skrevne mening helt så et gidder jeg slet ikke.

Det sidste jeg vil tilføje her er at jeg har et langhåret marsvin, og første gang jeg skulle klippe ham hylede han som besat hver gang han hørte saksen lukke - Nu vil jeg så lige tilføje jeg blev skam meget urolig og bange for jeg hev ham i håret eller lige, så får at tjekke holdte jeg lidt hår ud hvor han kke kunne se og lukkede saksen nær det og ikke om det, og sørme så *hyyyyl*. Jeg ved ikke om det gør ondt at trimme eller ej på marsvinet men jeg ved ihvertfald at nogle gange kan utrykhed ved en situation give samme hylen.

Fionias

Indlæg af Fionias »

Pavon skrev:Vil bare lige tilføje at det ikke er optimalt hvis resultatet bliver som ovenstående eksempel :roll: Flap Flap
Billede

Skulle jeg have været stoppet???? :lol: :lol:

Pavon

Indlæg af Pavon »

Newbie skrev:
Pavon skrev:Vil bare lige tilføje at det ikke er optimalt hvis resultatet bliver som ovenstående eksempel :roll: Flap Flap
Billede

Skulle jeg have været stoppet???? :lol: :lol:
JA :shock: Drop Paradise Hotel under trimningen :roll:

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina »

øøøøh laila - det show er altså stoppet for et stykke tid siden ;-)
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Pavon

Indlæg af Pavon »

Hvad ved jeg om det :? og der står jo ikke noget om hvornår billedet er taget :wink:

Rubiens-Marsvin

Indlæg af Rubiens-Marsvin »

jeg har købt en i tiger og den er vildt smart :wink: :D er rigtig glad for den :D :lol: :wink: :lol: :D

Besvar