Gris hiver i tøjer - Hjælp :(

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Anonymous

Gris hiver i tøjer - Hjælp :(

Indlæg af Anonymous »

Min ældste gris har fået en meget dårlig vane, den hiver i tøjet når den er oppe, altså den bider ikke men hiver kun. Det er så ikke det værste da der ikke sker noget med tøjet, men problemet er at grisen ikke altid kan se forskel på tøj og hud og så får man sig lige en ordenlig klemmelus på halsen #-o

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Nogle af mine grise har også den vane. ├â╦£ffe gør det hvis hun skal tisse. Også bider hun også hvis man rejser sig pludseligt.

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

min gør det ikke fordi den skal tisse, den gør det fordi den hygger sig (i følge lydene) du kender ikke et lille trick mod det vel?

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Kært.

arno

Indlæg af arno »

Min Frigg havde en overgang også den MEGET dårlige vane at hive i tøjet når hun kedede sig, eller når hun skulle ud i buret igen. Jeg var ved at blive vanvittig, for nogle gange fik hun hevet hul på tøjet, eller fik fat i "kød"...

Jeg løste problemet med TO ting: Jeg "knipsede" hende på snuden når hun prøvede på noget, og havde et stykke persille eller salat klar til hendes snude, så opmærksomheden var et andet sted.

Det hjalp. I dag gør hun det stort set ikke mere.

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Det skal prøves! :D

Elsker-Mine-Dyr

Indlæg af Elsker-Mine-Dyr »

Jep det der med at knipse det hjælper, jeg gør det selv hvis jeg feks skal havde deres opmærksomhed :oops:

Besvar