skabsbur?

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Anonymous

skabsbur?

Indlæg af Anonymous »

hejsa

jeg søger ideer og billeder til hvordan jeg kan lave mig et BILLIGT skabsbur til mine små mutter og eftersom jeg kun har 4 stk skal det jo ikke være særlig stort men lige nu har jeg jo 2 bure af 1 meter stk sat sammen så det er 2 m langt og hannen går for sig selv i et alm bur som står på et andet bod bag mig og det fylder jo en del... så jeg håber tigger og ber til nogen kan hjælpe mig????

carolinehn

-

Indlæg af carolinehn »

Altså definer billigt, ikea sælger nogle pax skabe til omkring 1000, og rigtig mange sætter bedrollers som udtrækningshylder så der kan være ret mange bure.. hvis du forstår? evt kig lidt nærmere herinde - der er masser i den retning - jeg har selv en lille reol, med to rum, hvor jeg har sat plexiglas i siderne.. de fungere rigtig godt

von sortfod

Indlæg af von sortfod »

├â╦£hm indlæget er skrevet 1/12-05 og personen der har oprettet det er ikke medlem herinde mere.

Så det var måske nok lige en gammel tråd og puste unødigt liv i, igen.

Bare lige en info.

Christina

carolinehn

Upppss

Indlæg af carolinehn »

Uppss :oops: Haha, jeg troede der stod den første december 2008(: nåå, det er menneskeligt at fejle

Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Indlæg: 4891
Tilmeldt: man 19. jan 2004 12:58
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Re: Upppss

Indlæg af Marsvin »

carolinehn skrev:Uppss :oops: Haha, jeg troede der stod den første december 2008(: nåå, det er menneskeligt at fejle
Så er du ca. 11 måneder foran i kalenderen, i forhold til os andre :twisted:
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

Besvar