tips til billige bure

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Anonymous

tips til billige bure

Indlæg af Anonymous »

Har lige været i Shopit og Ikea i dag, i Shopit står der et kæmpe stort tremmebur, af et af de der som i slår sammen to og to, i ved hvor enden kan slås op, til 250 kr.

I Ikea i roderummet står der Pax skabe til ret så billige priser!!

Skal slev ud og købe et Pax skab mere og jeg regner med at gøre det i dag, så længe de er billige.. jeg mener.. et af de helt små til de små bedrollere, til 75 kr :t

Fionias

Indlæg af Fionias »

Du skal da være velkommen til at tage et stort pax skab med til mig!

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

119 kr havde de et af de store til :t

Fionias

Indlæg af Fionias »

ej seriøst hvis du kan og vil kunne må du godt tage et til mig. Hvis du altså kan opbevare det indtil jeg kan hente det :D :D

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

jamen det kan jeg godt, er dog lige blevet enig med Marc om at vi først kører der ud i næste uge, der var S├âÔǪ mange derude så nogen må de havde tilbage i næste uge også :)

Men hvis de har så tage rjeg et til dig også :)

Fionias

Indlæg af Fionias »

det lyder dejligt
Så må du lige sige til når du skal have nogle penge :D

Næsedyret

Indlæg af Næsedyret »

Hvad er Shopit?

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

enten hedder det Shopit ellers hedder det Shoppit men det ligger ude på hjørnet af lystrupvej og grenåvej, det er Den Blå Avis der har lavet et center derude, hvor man kan aflevere sine varer man har til salg på den blå avis, så kan folk komme derud og se dem, og så købe dem og pengene bliver så afleveret til sælger.

Der er ALT derude fra tøj til møbler, og fra møbler til fjernsyn og alt muligt..

Næsedyret

Indlæg af Næsedyret »

Ahh-okay nu er jeg med.

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

der står faktisk også en fin transport kasse derude, til 45 kr hehe..

Rollo

Indlæg af Rollo »

Du siger noget, - jeg har også bilen i næste uge, så vil jeg i IKEA!

Tænkte på om du havde tid i næste uge til at jeg kom forbi? :)

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

YES det har jeg da :)

Heidi_1_ben

Indlæg af Heidi_1_ben »

jeanett....er de pax skabe stadig på tilbud???

Kommer forresten til ├âÔǪrhus i starten af næste uge, skal lige have et pax skab mere inden jeg får dyr fra tyskland

Rollo

Indlæg af Rollo »

Jeanett, - er det ok jeg skriver til dig i næste uge? :) Skal lige finde ud af hvilke dage jeg har bilen nemlig :) Og skal også lige i IKEA og købe nogle billige pax skabe :D
- Så nu håber jeg ikke alle I andre køber dem før mig *GG*

Heidi_1_ben

Indlæg af Heidi_1_ben »

Krogens skrev:Jeanett, - er det ok jeg skriver til dig i næste uge? :) Skal lige finde ud af hvilke dage jeg har bilen nemlig :) Og skal også lige i IKEA og købe nogle billige pax skabe :D
- Så nu håber jeg ikke alle I andre køber dem før mig *GG*
jeg køber i alt fald kun et, så mig skal du nok ikke være nervøs for

Besvar