Her er de et hit

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Elsker-Mine-Dyr

Indlæg af Elsker-Mine-Dyr »

Ja det kunne man også men en plastik flaske har skarpe kanter når man skære den igennem :wink:

von_fancy

Indlæg af von_fancy »

Elsker-Mine-Dyr skrev:Ja det kunne man også men en plastik flaske har skarpe kanter når man skære den igennem :wink:
Så filer man bare kanterne så de ikke er skarpe ;-)

Elsker-Mine-Dyr

Indlæg af Elsker-Mine-Dyr »

Når ja selvfølgelig :D

Kan man putte noget stof ind i så de ligger blødere eller vil marsvinet få det for varmt tror du? :roll:

von_fancy

Indlæg af von_fancy »

Elsker-Mine-Dyr skrev:Når ja selvfølgelig :D

Kan man putte noget stof ind i så de ligger blødere eller vil marsvinet få det for varmt tror du? :roll:
Aner det ikke... Tror de vil få det for varmt, men nu ville jeg heller aldrig bruge plastikflasker til dem, mine forslugne kræ ville sgu bare forsøge at æde dem..

Elsker-Mine-Dyr

Indlæg af Elsker-Mine-Dyr »

Når ja du har helt ret.. mine ville nok også bare prøve og æde dem også får de måske ondt i maven :(

Jeg må se om man kan bruge de der bøtter fra iskiksne ellers må jeg finde en som laver sine egen smøger :oops:

von_fancy

Indlæg af von_fancy »

Elsker-Mine-Dyr skrev:Når ja du har helt ret.. mine ville nok også bare prøve og æde dem også får de måske ondt i maven :(

Jeg må se om man kan bruge de der bøtter fra iskiksne ellers må jeg finde en som laver sine egen smøger :oops:
Jeg ved ikke om de vil få ondt i maven, jeg ved bare mine vil forsøge at æde dem (de forsøger at æde alt.. og jo jeg fodrer dem altså :lol: ) og plastik hører ikke ligefrem til deres naturlige føde hehe..

trisse

Indlæg af trisse »

jeg bruger flasker til rør, og mine har da ikke ædt dem :D

Elsker-Mine-Dyr

Indlæg af Elsker-Mine-Dyr »

Okay hehe :D

millemor

Indlæg af millemor »

Jeg bruger plastik urtepotteskjuler, når jeg køber blomster er de jo altid i sådan en, og mine er vild med dem. :) :)

Elsker-Mine-Dyr

Indlæg af Elsker-Mine-Dyr »

Smart.. det kunne man jo også bruge :D

zikalotten

Indlæg af zikalotten »

Jeg bruger sådan nogle rør fra gulvtæpper, fik dem fra tæppeland, så har vi selv savet dem til en passende længde... Jeg havde så nogle gamle cowboy-bukser, dem har jeg lavet et etui af som passer inde i rørene. Grisene kan ikke få dem ud, for enderne er bukket om kanterne..
Mine får det altså ikke for varmt, de nyder det til gengæld.

Men grunden til jeg lavede dem var, at mine grise ikke er særlig renlige, så deres rør blev hurtigt UL├âÔÇáKRE! Men nu kan man bare pille "foret" ud og smide i vaskemaskinen =)

zikalotten

Indlæg af zikalotten »

Men det er da meget smart at bruge de der tobaksdåser, det havde jeg ikke tænkt på =)

Elsker-Mine-Dyr

Indlæg af Elsker-Mine-Dyr »

Til zikalotten :arrow:

Det er da bare rigtig smart fundet på :D

Må man se hvordan du har lavet det? feks. tag et billede og lægge det her ind? :oops:

zikalotten

Indlæg af zikalotten »

Ja selfølgelig =) Lige nu ligger der self grise i alle sammen, og jeg er på vej ud af døren, men når jeg kommer tilbage tager jeg lige nogle billeder =)

Elsker-Mine-Dyr

Indlæg af Elsker-Mine-Dyr »

Okay cool nok glæder mig til at se det \:D/

Besvar