Puder.

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Anonymous

Puder.

Indlæg af Anonymous »

Jeg har set at nogle af jer har puder i burene til stor glæde for jeres dyr.
Jeg kan ikke få overtalt min kæreste til at mine må få en pude, da han mener de vil æde dem. ├âÔÇáder jeres dyr deres sovepuder?

*smack*

Indlæg af *smack* »

Mine har sådan nogle "senge" og de har ikke ædt dem endnu. De skader der er kommet på "sengene" har vaskemaskinen sørget for ;-)

Næsedyret

Indlæg af Næsedyret »

Mine grise har et par dun-hjemmesko som puder. Jeg har set en af basserne slikke på puden -men de gider ikke gnufle i dem. Jeg har haft 2 af skoene som puder i over 5 måneder og der er ikke antydningen af gnavemærker -huller eller noget. -Og de ELSKER deres puder!!

Jeg har vist vist billedet 100 gange men her er det igen:

Billede

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Hvor ser det altså hyggeligt ud Ida. Jeg giver dem bare nogle af ligevel og lader som igen ting. :lol:

millemus
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1402
Tilmeldt: man 10. apr 2006 18:44
Kontakt:

Indlæg af millemus »

Mine dyr er også helt vilde med puder.
De har dem dog ikke i burene, men i deres løbegård, da de opholder sig meget d├â┬®r.

De bruger puderne til at:



Klemme sig ind imellem:
Billede



Løbe rundt på:
Billede



Popcorne på:
Billede




Smide rundt med (denne blå pude midt i det hele, lå pænt ovenpå den anden blå pude, indtil Ymer kom forbi):
Billede



Hoppe op på og hoppe ned fra:
Billede



Tage sig en herlig lur på:
Billede


Men de spiser dem ikke :P


De spiser heller ikke af deres senge. De lægger jævnligt "bønner" i dem, men sengene er nemme at gøre rene - skal bare smides i vaskemaskinen og vaskes på 30 grader.
Puderne får samme tur når de bliver for ulækre.

Billede

Billede



Marsvin er nogle rigtige luksusdyr :P

Precious

Indlæg af Precious »

men har de dem inde i burene??

Bliver de ik vildt ulækre in no time så??

millemus
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1402
Tilmeldt: man 10. apr 2006 18:44
Kontakt:

Indlæg af millemus »

Både senge og puder bliver hurtigt ulækre, og skal vaskes rimelig tit.

Jeg har dyr i løbegården hele døgnet rundt, så puderne bliver brugt meget.

De hænder, at de kære små bliver "utætte" i puderne. Og de kan også godt finde på at tørre mås af i dem :?

*smack*

Indlæg af *smack* »

Jeg har mine inde i buret og de bliver EKSTREM hurtig fyldt med spåner og hø (og et par bønner), men jeg synes ikke at de bliver våde.

Spåner og hør støvsuger jeg af inden de kommer i vaskemaskine.

Dem jeg har er de hvide/blå man kan se på Millemus' billeder nederst i hendes indlæg ;-)

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Hvor har i fundet de der hvide og blå senge henne? Det ser vel nok hyggeligt ud.

Precious

Indlæg af Precious »

Vores lokale Bonnie dyrecenter har dem :wink:

*smack*

Indlæg af *smack* »

Man kan vist også købe dem hos Avifauna

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Jeg vil lede efter sådan nogle, eller noget andet der kan bruges.

*smack*

Indlæg af *smack* »

Mine (især Kvabsidask) eeeeeeelsker at ligge og hvile hovedet på kanten af "sengen". Det er endda ikke altid hun ligger oppe i "sengen" mens hun benytter kanten..

Terpsmarsvin

Re: Puder.

Indlæg af Terpsmarsvin »

ulv skrev:Jeg har set at nogle af jer har puder i burene til stor glæde for jeres dyr.
Jeg kan ikke få overtalt min kæreste til at mine må få en pude, da han mener de vil æde dem. ├âÔÇáder jeres dyr deres sovepuder?
jeg bruger ikke puder :!: ved ikke om de spiser det når den er i buret :roll: men hvis du har dit marsvin oppe og så sætter det på en pude mååske samtidig med du klapper det æder den det nok ikke :?

Anonymous

Re: Puder.

Indlæg af Anonymous »

Terpsmarsvin skrev: jeg bruger ikke puder :!: ved ikke om de spiser det når den er i buret :roll: men hvis du har dit marsvin oppe og så sætter det på en pude mååske samtidig med du klapper det æder den det nok ikke :?
Af mine tror jeg det kommer an på hvem. Jeg har et par som ikke kan lade håndklædet de sidder på være i fred. :lol:

Besvar