Inspiration til bure, udløb mm. (engelsk)

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Danmakine

Inspiration til bure, udløb mm. (engelsk)

Indlæg af Danmakine »

http://guineapigcages.com

Sikke en fantastisk side - der er masser af fine billeder og information om marsvin, deres opførsel og hvad man kan gøre for at de har det bedre, også opskrifter til at sy marsvinesenge mm.

Jeg har syet en seng og bygget et fritløb til mine marsvin i soveværelset - ahh meget nemmere end kyllingetråd. Nogen gang er det bare super at få noget inspiration.

Jeanogkevin

Indlæg af Jeanogkevin »

har set den side før, og misunder de der sider og plastik de bygger bure og løbe gårde med, er der nogen der ved hvor de købes??

Danmakine

Indlæg af Danmakine »

Mon ikke du kan få dem i en veludstyret butik der handler med kontorartikler?

Ja jeg er også heeelt jealoux... Men, mine marsvin får snart 2 bure sammenlagt at hygge i :P Så, jeg tror ikke jeg vil investere i de firkanter - måske en gang langt ude i fremtiden hvis tingene ændrer sig.

Jeg tror du kunne bruge linoleum til at bygge selve grundburet ud af hvis du ikke kan finde det de bruger til bund der, eller plexiglas - som der jo også er folk der bruger, har jeg set.

Jeanogkevin

Indlæg af Jeanogkevin »

Danmakine skrev:Mon ikke du kan få dem i en veludstyret butik der handler med kontorartikler?

Ja jeg er også heeelt jealoux... Men, mine marsvin får snart 2 bure sammenlagt at hygge i :P Så, jeg tror ikke jeg vil investere i de firkanter - måske en gang langt ude i fremtiden hvis tingene ændrer sig.

Jeg tror du kunne bruge linoleum til at bygge selve grundburet ud af hvis du ikke kan finde det de bruger til bund der, eller plexiglas - som der jo også er folk der bruger, har jeg set.
jo men det ikk det samme. det plastik de har der er vildt smart:) det bøjest jo bar som man vil ha det:)

mine har os to store bure som løbegård:)

men ville gerne ha noget der ikk var såå besværligt at flytte ind i stuen tihi:)

må kikke i sådan en forretning tusinde tak:)

mariah

Indlæg af mariah »

HVis i snakker om de der plast tingester til at lave reoler med (firkanterne) kan man vist ikke få dem i DK :? Ville også vildt gerne lave sådan et bur eller to..

Men såvidt jeg ved er det ik lige til, blir sikkert dyrt at få hjem fra fx USA med told og moms osv

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina »

Det er nemlig rigtigt. De der gittermoduler, de var faktisk til at få i 80erne eller deromkring, hvor det var moderne til at bygge fikse ting i entre og badeværelser. Jeg husker det specielt, fordi jeg købte yorkie dengang, og opdrætteren havde lavet hvalpekravlegård af gitterfirkanterne. De var så ikke populære i Danmark i mere end et par år højst, og siden er de ikke set. Til gengæld er usa så pokkers stort, at der stadig har været marked for dem, og mange af deres lavpris-ting fører dem.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

De finnes i norge på plantasjen,biltema++ heter cuber tror jeg

Næsedyret

Indlæg af Næsedyret »

Ole... skrev:De finnes i norge på plantasjen,biltema++ heter cuber tror jeg
Nu må vi til Norge!

*smack*

Indlæg af *smack* »

Der ligger en BilTema i Aalborg... Måske kunne man få dem til at samarbejde lidt med den norske afdeling?

Terpsmarsvin

Indlæg af Terpsmarsvin »

:t1

Lemut

Indlæg af Lemut »

Det er en rigtig god hjemmeside - mener jeg har været derinde en gang for lang tid siden, nu er den gemt som bogmærke ! :wink:

Bravis

Re: Inspiration til bure, udløb mm. (engelsk)

Indlæg af Bravis »

Danmakine skrev:http://guineapigcages.com

Sikke en fantastisk side - der er masser af fine billeder og information om marsvin, deres opførsel og hvad man kan gøre for at de har det bedre, også opskrifter til at sy marsvinesenge mm.

Jeg har syet en seng og bygget et fritløb til mine marsvin i soveværelset - ahh meget nemmere end kyllingetråd. Nogen gang er det bare super at få noget inspiration.
Hvor har du fundet de d├â┬®r opskrifter til marsvine senge? Kan ikke finde dem..? o.O'

Besvar