Løbegård.

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

MacDuff

Indlæg af MacDuff »

Altså jeg var på jagt efter en løbegård til vores mutter og var netop på jagt efter den lille til hamstere, men den kostede altså bare næsten det dobbelte af hvad jeg havde set den til på nettet. Så jeg gik i Bauhaus for at se om de havde noget der kunne bruges.
Der fandt jeg en høj kompostbeholder til 119 kr, hvor det er meningen at jeg vil klippe den over, så den er ca 35 cm høj og dermed kan blive dobbelt så stor.
Vi havde dog lige et par mutter i den i stuen igår, som det ses her på billederne:

Billede

Billede

Billede

Billede

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Smart.

MacDuff

Indlæg af MacDuff »

Den endelige løbegård kom til at se sådan her ud

Billede

Der er to elementer mere end der er brugt her, så den kan blive pænt stor, når engang vi får så meget plads.

Terpsmarsvin

Indlæg af Terpsmarsvin »

MacDuff skrev:Den endelige løbegård kom til at se sådan her ud

Billede

Der er to elementer mere end der er brugt her, så den kan blive pænt stor, når engang vi får så meget plads.
det var da en smart måde.. har en løbegård som er købt hos: www.avifauna.dk

LouiseM.

Indlæg af LouiseM. »

Jamen for pokker da, Ida! Dine mutter skulle skamme sig hvis de brokkede sig over deres tilværelse! :lol: Men det er jeg sikker på at de ikke gør :wink:

Precious

Indlæg af Precious »

hvis du er rigtig hurtig, eller kan sende en i maxizoo

http://www.maxizoo.dk/tilbud.html

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina »

Der er osse en et nummer større til 299 - den tog jeg med hjem igår.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Candy

Løbegård

Indlæg af Candy »

Jeg har købt sådan en her i en dyrehandel til 150 kr tror jeg det var.

Billede

Heidi_1_ben

Indlæg af Heidi_1_ben »

jeg har et super godt tip....synes jeg selv

jeg har fået fat i et par rammer til euro paller.....ved ikke om du kender de rammer, de er ca. 25 cm høje, du kan se dem hvis du kigger ved et supermarked hvor de samler flasker...der bruger de dem nemlig.

nå men sådan en ramme er som sagt 25 cm høj....løbegården bliver 120x80 cm.....der er flere smarte ting ved denne løsning....

1: den kan foldes sammen så den fylder 2 meter x 5 cm når den ikke bruges.

2: har man brug for en højere løbegård kan de stables sikkert oven på hinanden

3: der er metal beslag eller hvad man kalder det, i hjørnerne, så den kan stikkes ned i jorden og står fast.

jeg fik mine rammer for 14 dage siden, og skal bare lige have lavet nogle låg til dem inden de kommer i brug.

flaxi

Indlæg af flaxi »

Hvor har du fået fat i dem Heidi, jeg gad nemlig godt at have nogle.

Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Indlæg: 4891
Tilmeldt: man 19. jan 2004 12:58
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Indlæg af Marsvin »

Som standard er de 19-20 cm høje og bliver brugt meget på lagre. Men hvor man som privat kan købe dem ved jeg ikke lige. Måske kan man købe dem hos Dan-Pal: http://www.dan-pal.dk som har afdelinger 4 steder i DK.
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

Heidi_1_ben

Indlæg af Heidi_1_ben »

flaxi skrev:Hvor har du fået fat i dem Heidi, jeg gad nemlig godt at have nogle.

jeg har spurgt rundt omkring hos folk jeg kender der arbejder på fabrik, så der var en der var sød lige at skaffe mig 2 rammer

Precious

Indlæg af Precious »

Heidi_1_ben skrev:jeg har et super godt tip....synes jeg selv

jeg har fået fat i et par rammer til euro paller.....ved ikke om du kender de rammer, de er ca. 25 cm høje, du kan se dem hvis du kigger ved et supermarked hvor de samler flasker...der bruger de dem nemlig.

nå men sådan en ramme er som sagt 25 cm høj....løbegården bliver 120x80 cm.....der er flere smarte ting ved denne løsning....

1: den kan foldes sammen så den fylder 2 meter x 5 cm når den ikke bruges.

2: har man brug for en højere løbegård kan de stables sikkert oven på hinanden

3: der er metal beslag eller hvad man kalder det, i hjørnerne, så den kan stikkes ned i jorden og står fast.

jeg fik mine rammer for 14 dage siden, og skal bare lige have lavet nogle låg til dem inden de kommer i brug.
:pics

von_fancy

Indlæg af von_fancy »

Lyder ala den jeg brugte før jeg købte en ny:

Billede

det er bare en gængs palleramme....

Muzz

Indlæg af Muzz »

jeg har osse de pallerammer som jeg bruger ude til mindre græsnings steder når der f.eks skal muges ud inde for...jeg har 2 rammer i højden og har vist 6 gårde i alt så...

Besvar