Mest ud af pladsen

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Næsedyret

Mest ud af pladsen

Indlæg af Næsedyret »

Jeg har 6 hobby-dyr i 2 sammensatte bure. Det ene er et 50 x 100 cm. bur og det andet er 120 x 60 cm. Jeg har været usikker på om de havde plads nok så derfor har jeg gjort alt muligt for at burene er fulde af forskudte planer. Det virker faktisk som om at alle dyrene på denne måde kan gå tæt sammen uden at mase hinanden. Alle grise kan altid finde en stille krog at være i.

Måske kan nogen bruge id├â┬®erne.
-----------------------------------------------

Jeg har fjernet endestykkerne på begge bure så det fungerer som et stort bur:
Billede


Henover kanten på midten har jeg spændt en bro ud:
Billede


Højhuse er også plads-besparende -og billederne.....jeg har læst at marsvin godt kan se farver så hvorfor ikke :oops: :
Billede

Paprøret er et kæmpe hit. Det er et beton-støberør som bruges til fundamenter til huse. (fandt dem i byggemarked i Sverige) Bruger dem alle steder som gang-passager og stiger til højere niveauer i buret. -Basserne ELSKER dem! -Bruger også "├â╦£ko-brændsels-briketter" til at bygge trapper og trin med.
Billede

De endestykker jeg har taget af hvert bur har jeg brugt som hylder i stedet:
Billede

├â╦£hh....ja det lyder måske lidt...men bassernes "total-ynglings-ting" er et par dun-hjemmesko, som jeg donerede til dem efter de var krøbet i vask. De er åbenbart SK├â╦£NNE at ligge og putte i.
Billede
Senest rettet af Næsedyret fre 17. nov 2006 19:22, rettet i alt 2 gange.

Susanne Alb├®r

Indlæg af Susanne Alb├®r »

Det ser kanon hyggeligt ud :wink:

mariah

Indlæg af mariah »

Susanne Albér skrev:Det ser kanon hyggeligt ud :wink:
Nøj er jo ligesom marsvine himlen :shock:

Grisene må elske det :D Flot :)

Line

Indlæg af Line »

Det ser bare helt vildt dejligt ud!! Heldige mutter. Men også god inspiration til os andre... jeg synes da lige jeg har fået nogle id├â┬®er til hvordan Svenssons og Baloos nye bur kan blive mere spændende :D Tak for det.

cujo

Indlæg af cujo »

Ejj hvor er du smart...det da vild luksus...

Og masser af gode ideer til os andre.

*smack*

Indlæg af *smack* »

Nu er det sgu lige før jeg vil have tremmebure igen :D

Det ser virkelig superlækkert ud!

millemus
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1402
Tilmeldt: man 10. apr 2006 18:44
Kontakt:

Indlæg af millemus »

God id├â┬® :P

De ser ud til at have det rigtig dejligt.

Besvar