Hjemmelavet løbegård

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Mikkedulle

Hjemmelavet løbegård

Indlæg af Mikkedulle »

Jeg var nød til at være lidt kreativ igår, da vi ikke har kunne finde en hamster-løbegård i alle de dyrehandlere, vi har været i. Vores udendørs marsvinehus med løbegård er ikke helt klar til marsvinene endnu, og det er lidt synd hvis mutterne ikke kan komme ud og løbe. :) Heldigvis havde min mor en stor papkasse tilovers, som jeg kunne låne og skære lidt i.

Billede

Jeg har skåret 2 af siderne til at lukke af, som man kan se på billedet. Når jeg skal bruge den, klipper jeg en sort sæk op og lægger den i bunden og op af kanterne. Derefter lægger jeg et tæppe ovenpå, så sækken er skjult og uden for bidelængde. Kanterne er ikke høje, men vi har katte og hunde, så jeg sidder vedsiden af hele tiden. Hundene bliver lukket ude af stuen, men kattene kan smutte derind, så det er bedst på den måde. :D

Jeg har desværre ikke rigtig et billede, hvor man kan se det med alt i. Det må blive på et andet tidspunkt.
Jeg har oprettet en tråd med billeder af marsvinene i den under "Hygge snak om marsvin". :)

Besvar