Vis dit bur!

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

nåh nej nej ikke dem på reolen de ryger sq ingen steder hehe :)

Dem på selve bedrollerne har det med at falde "ned" sådan så jeg ikke kn skubbe dem på plads og ikke skubbe bedrollerne ordenligt ind i reolen..

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina »

nåeh.. det har jeg ik oplevet heller. Men de er dælme svære at få ordentlig i, nogen af dem.. måtte ty til grov vold.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Jeg tror, det har været vist frem før, men her kommer det igen: Et udsnit af mit skabsbur med 16 (4 x 4) bure ├â┬á 60 x 60. Nu, hvor bestanden er nede på otte dyr, er alle skillerummene fjernet, så der er 240 x 60 at boltre sig på for hvert par - og de nyder det. Buret er lavet i lærketræ og krydsfiner med plexiglas-forplader.

Billede

Og med åbne låger:

Billede

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

ej hvor rigtigt fint 240x60 det må de virkeligt nyde :D

cujo

Indlæg af cujo »

Fede bure i alle har....
Men jeg blir lidt nysgerrig efter at høre om i alle har dem indendørs....altså i stue,soveværelse..ja bare inde i huset ??

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

mine bure står i et værelse for sig, vi har en 3 værelses på 91 m2 og mutterne har så deres eget :) vi bor i lejlighed

cujo

Indlæg af cujo »

Mine marsvin....
Ok dejligt det kan lade sig gøre :D

Jeg så lige det var dig der havde det der totalt flotte svin....singing the blues...og noget....den er jeg vild med :wink:

Brugeravatar
Anne
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 2521
Tilmeldt: tirs 18. okt 2005 20:11
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Indlæg af Anne »

Takker for rosen af Singing the blues *S* hun er nemlig rigtig skøn med det hvide hoved, har selv behold hendes bror som er helt sort.

Er det nu jeg skal sige jeg stadig har hendes bror som også er sort/hvid og han er til salg *GG*
VH Anne
Den aller bedste Bare Anne, men på den gode måde :D

Billede

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

cujo skrev:Mine marsvin....
Ok dejligt det kan lade sig gøre :D

Jeg så lige det var dig der havde det der totalt flotte svin....singing the blues...og noget....den er jeg vild med :wink:
Mange tak :) som Anne selv siger er hun enormt sød og smuk og dejlig :)
Blev også meget glad da jeg blev spurgt om jeg ville ha hende, for jeg havde savlet lidt.. meget, over hende ude hos Anne

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

cujo skrev:Men jeg blir lidt nysgerrig efter at høre om i alle har dem indendørs....altså i stue,soveværelse..ja bare inde i huset ??
Mine bor i garagen, som er isoleret og egentlig fungerer som et stort redskabsskur. Der er ingen garageport i, så bilen holder udenfor i carport. :lol:

Jeg har fået buret af en god veninde, og hun havde det faktisk til at stå udenfor i sin gårdhave i to år. Det blev brugt som "sommerlogi" i maj-september og har overhovedet ikke taget skade af vind og vejr pga. de valgte materialer. :)

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina »

Speaking of billeder.. var der ik nogen af Oliver Sebastian?
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

cujo

Indlæg af cujo »

Uha ja...hvis jeg ikke svømmede i hanner i forvejen, havde jeg da straks nuppet ham :D

Mine svin står også i et "skur", det nærmere et lille hus nede i haven, hvor vi så har bygget bure og hængt op på væggene..

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Lina skrev:Speaking of billeder.. var der ik nogen af Oliver Sebastian?
Jo, jeg skal bare lige have dem behandlet. De kommer i løbet af weekenden :-)

Fia

Indlæg af Fia »

*smack* skrev:Vi var i Ikea igår for at købe et af de fine PAX skabe de har og det er kommet til at se sådan her ud:

Billede

Billede

Havde jeg vist fra starten af at jeg ville få en del flere marsvin end de 2 jeg startede med ville det ha' været en langt billigere løsning. Selve skabet kostede imellem 800 og 900 kr og så er der købt 4 nye vandflasker + holdere. 4 nye saltsten. 4 nye foderskåle og 4 høhække. Alt ialt har jeg vel brugt 1300,- på 4 bure med alt inventar. Det er sgu da billigt.. Og smart... og pladsbesparende!
Hopper de ikke ud? :P

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Det spørgsmål hører jeg stort set hver dag hehe :P

De hopper altså ingen steder, det dejlige ved dem er også at de altid kommer op på kanten for at hilse og ma kan nusse uden at skulle åbne bure og sådan, Jeg synes at nyfødte unger bliver ret meget mere tamme på den måde end med bure hvor man skl skrumle med at åbne først..

:)

Besvar