aktivering af Butters

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Marizzle

aktivering af Butters

Indlæg af Marizzle »

Hej Alle. :)



Jeg har en dejlig lille muttedreng gående herhjemme. Jeg har ham oppe flere timer om dagen og vi hygger og møsser, og han går på opdagelse. Men er der nogen der har gode tips til evt. anden aktivering eller leg med mutteren? jeg har et gulv med mange ledninger, og steder hvor han vil være i stand til at komme ind, hvor jeg ikke vil kunne få ham ud igen. Nogle gode forslag? :D


Marie

Brugeravatar
alatind
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 4748
Tilmeldt: man 2. apr 2007 22:11
Geografisk sted: Køge

Re: aktivering af Butters

Indlæg af alatind »

Man kan købe nogle ganske gode løbegårde, beregnet til hamster, men de er perfekte til en lille opstilling indenfor. Der kan du så have styr på dyrene og stille alt muligt legetøj derned, så de kan suse rundt og lege.
Hvis du har ham alene, så er en burven jo naturligvis den allerbedste aktivering :mrgreen:
Hilsen Line Tind

Nikoline

Re: aktivering af Butters

Indlæg af Nikoline »

Jeg ville også foreslå en burven :)
Så keder han sig aldrig!

Marizzle

Re: aktivering af Butters

Indlæg af Marizzle »

Jeg vil også rigtig gerne give ham en burven men ..jeg er ret forvirret omkring om det skal være en han eller hun. Fik afvide at 2 hanner ville være optimale, så får jeg afvide at det skal jeg ihvertfald ikke - og hvis det er en hun vil de bare parre sig og jeg skal ikke avle :b
so what to do?

Brugeravatar
alatind
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 4748
Tilmeldt: man 2. apr 2007 22:11
Geografisk sted: Køge

Re: aktivering af Butters

Indlæg af alatind »

jamen to do er eneste rigtige så at finde en dejlig hanunge, mellem 4 og 8 uger gammel ca...så vil de sikkert blive bedsteste venner :)
Hilsen Line Tind

Ren

Re: aktivering af Butters

Indlæg af Ren »

Eller få ham snippet og give ham en dame.

Besvar