Underlag

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Myrina

Underlag

Indlæg af Myrina »

Jeg fungerer ikke med fleece i sovepladserne.

Nogen der har erfaring med stof eller lign. som ikke stinker fælt efter et par dage?

Isa/De La Creme
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1461
Tilmeldt: fre 26. aug 2005 15:41
Geografisk sted: KBH

Re: Underlag

Indlæg af Isa/De La Creme »

Jeg henter gamle slidte trøjer på genbrugen, splitter ad og laver hygge af dem. Der er "floffet" slidt ned men de er stadig bløde. Stor succes her,- men det fordrer jo også dyrene ikke bevidst bruger det som toilet.
Marsvinene Ymtig, Rita, Springer, Marie, Sorte og Diva.

Ren

Re: Underlag

Indlæg af Ren »

Jeg har haft godt held med at købe de billige rullemadrasser, som er helt tynde og sy dem sammen så de ligger dobbelt.
Eneste ulempe er at de er hvide, så det kommer lidt for hurtigt til at se beskidt ud.

ZenZen
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 768
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 13:45

Re: Underlag

Indlæg af ZenZen »

Jeg har (synes jeg selv) fundet en smart måde. Jeg har købt billige sofapuder af ca 20 x 20 cm - de kostede kun en 5'er. Jeg har så klipset vådliggerlagen udenom (som et pudebetræk - bare ikke så pænt) men det er med den glatte / tætte side udad, så kan puden vikles ind i et håndkæde og hvis den blir beskidt så kan puden tørres af med en fugtig klud :D

Har også lavet hængekøjer med vådliggerlagen - igen med den glatte / tætte side udad, og så bare et håndklæde i, og hvis de blir snavset så bare tørre af...
Prøvede tidligere med alm. håndklæder men det stank ret hurtigt og de er bøvlet at tage af og vaske. Nu lugter det ikke mere :D

Behøver jeg at sige at det er vældig populært? :mrgreen:

Sarah

Re: Underlag

Indlæg af Sarah »

Har i nogle billeder af de dersens køjer og "soveposer"?
Er lidt nysgerrig, og har ikke selv noget lignende ;)

Besvar