Hygge?

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
megan

Hygge?

Indlæg af megan »

Hvad gør i når i hygger med jeres marsvin eller hvis i vil give dem lidt eksta kærlighed? :D

Brugeravatar
Nallesommer
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3045
Tilmeldt: ons 2. jan 2008 01:06
Kontakt:

Re: Hygge?

Indlæg af Nallesommer »

Vejen til en muts hjerte er igennem maven 8)
Natalie Sommer
Billede

Ren

Re: Hygge?

Indlæg af Ren »

Som Nalle siger :)
Hvis der ligger en agurk eller vitakugle når de kommer op til mig og skal hygge, så er deres lykke bare gjort.

Brugeravatar
alatind
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 4748
Tilmeldt: man 2. apr 2007 22:11
Geografisk sted: Køge

Re: Hygge?

Indlæg af alatind »

Jeg har en katteputtepose i et blødt plyds-stof som ligger i sofaen. Det er bare lykken at komme op og så ligge i den, og bloppe...og så får jeg altid en veltilfreds mutten tilbage når jeg stikker hånden ind i den varme pose og aer den helt afslappede krop som ligger derinde..

Jeg elsker også at se deres glæde når der kommer nyt inventar i burene...her taler jeg om de indtil flere forskellige tæpper og puder og lign. som jeg skifter rundt med i burene..det er også bare lykken at ligge og putte på blødt underlag.
Hilsen Line Tind

Rikke Lind

Re: Hygge?

Indlæg af Rikke Lind »

Ud over en skive agurk, som er et hit hver gang, så kan mine mutter godt lide følgende:
- Mine ikke-hvirvlede plejer godt at kunne lide at blive børstet på ryggen med en blød børste.
- Grisling kan godt lide, hvis jeg 'vugger' hende i armene
- Stritter bliver helt salig, hvis jeg klør hende under hagen.
- Ingeborg elsker at ligge på mine udstrakte ben og få 'svinemassage'.
- Hulda kan blive helt optaget af fjernsynet.
- Hilda er lidt sky af sig og kan godt lide, hvis man er meget blid/forsigtig, når man aer hende. Så bliver hun helt salig.
- Radiobil kan bare godt lide en god nussetur - men han er nu også ret glad, når han kommer tilbage i buret og kan 'brumme' til sine piger.

Det er vist ikke så ekstraordinært - men hyggeligt er det :)

Rikke Lind

Re: Hygge?

Indlæg af Rikke Lind »

Nåh ja - og så bliver det helt vilde, når jeg finder hop-igennem-ringen frem og træner med dem. Så ved de, der vanker godbidder :-D

farm-svendsen

Re: Hygge?

Indlæg af farm-svendsen »

jeg sidder og nusser med dem og ja så får de da en stykke glerod at gnaske i :D

Sarah

Re: Hygge?

Indlæg af Sarah »

Jeg tager nogle gange et håndklæde de kan putte sig i. De små drenge bliver fuldstændig afslappede, og stikker nogle gange hovedet ud og kigger. Det er bare hygge :D
Selvom de selvfølgelig foretrækker det hvis der er en godbid :lol:

Vudde&Escape

Re: Hygge?

Indlæg af Vudde&Escape »

Vudde elsker at ligge i et varmt blødt tæppe, og især hvis det er kombineret med at blive nusset under hagen.
Escape syntes bare bedst om ikke at blive rørt (der er en grund til at han blev døbt Escape :mozilla_wink: ) , men nu når det alligevel er noget han skal igennem så er et blødt varmt tæppe også til at acceptere. Lykken er dog størst når sidder et par meter fra ham, og jeg kan være sikker på at hvis jeg nusser ham for meget så vralter han ned i den anden ende af sofaen efter et par minutter.

von sortfod

Re: Hygge?

Indlæg af von sortfod »

Kig lige på datoen for sidste indlæg det er en tråd som er over 1 år gammel :D

Besvar