Så er det tiden til at bygge

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Lea

Så er det tiden til at bygge

Indlæg af Lea »

Nu skal jeg til at bygge bur. håber på at jeg er færdig med det i løbet af ugen. er lidt forsinket med det synes jeg . irretere mig også men sådan er det. :) og der kommer selvfølgelig billeder når det er færdigt og efterhånden det bliver lavet :D

Målene på buret bliver 116x80x60 (HxBxD) dvs 3 etager med trappe op til hver. Så håber de 3 drenge får opfyldt deres behov ang burplads.

den nederste hylde kommer der til at sidde plexiglas da jeg har en ilder som går frit døgnet rundt. så laver så han ikke kan komme op på volieret på de næste to etager. (så ilder/marsvin sikre det så der ikke sker nogle noget)

Mere kommer efterhånden som det bliver bygget :)

Bente

Re: Så er det tiden til at bygge

Indlæg af Bente »

Det lyder som et lækkert bur og jeg glæder mig til at se billeder af det :)

Annette Frihauge

Re: Så er det tiden til at bygge

Indlæg af Annette Frihauge »

Jubiiiiiiiiii glæder mig allerede til at se det.. vi har selv lige bygget igen og elsker at se hvad andre laver..

Så skynd dig at komme i gang... [-o<

Lea

Re: Så er det tiden til at bygge

Indlæg af Lea »

Annette Frihauge skrev:Jubiiiiiiiiii glæder mig allerede til at se det.. vi har selv lige bygget igen og elsker at se hvad andre laver..

Så skynd dig at komme i gang... [-o<
Hehe skal jeg nok . :) er bare lige afhængig af min mor da hun har bilen og skal ha købt nogle ting som jeg ikke selv kan transportere i toget desværre. men håber på at få købt alt hjem imorgen også gå igang der :) ville jo godt ha lavet det i weekenden men desværre.. bliver den uge her :) vil være hurtigt færdig :)

Lea

Re: Så er det tiden til at bygge

Indlæg af Lea »

Så er tingene købt hjem og reolerne er samlet . sætter bagpladen på imorgen og sætter reolerne sammen plus jeg laver låger osv. . også skal jeg lige lave huler til broer så de kan komme op og ned af etagerne :D

Så er gået igang :D

katja

Re: Så er det tiden til at bygge

Indlæg af katja »

glæder mig til at se det

Lea

Re: Så er det tiden til at bygge

Indlæg af Lea »

Har samlet det sammen . mangler dog at sætte lågerne på .. også lige sætte listerne sammen til lågerne . men bliver gjort imorgen forhåbeligt :) også skal jeg sætte trapper i buret så de kan komme op og ned på etagerne :)

Også skal jeg ha sat noget voksdug på så det beskytter træet . også kommer der billeder :) så har måske billeder imorgen :) ellers torsdag :D

musi700

Re: Så er det tiden til at bygge

Indlæg af musi700 »

Det skal nok blive godt :)

Held og lykke :D

Clara&Mille.

Nikoline

Re: Så er det tiden til at bygge

Indlæg af Nikoline »

Måske i morgen eller torsdag...

NU ER DET FREDAG! :pics

Lea

Re: Så er det tiden til at bygge

Indlæg af Lea »

Nikoline skrev:Måske i morgen eller torsdag...

NU ER DET FREDAG! :pics

Ja men har lavet en fejl . har skåret lågerne nogle cm for små . så skal lave det om igen .. :(

Billeder kommer lige så snart jeg er færdig .. har været rigtigt uheldig . købte en hæftemaskine og den dur bare ikke så den har jeg byttet idag også har jeg lånt mine forældres hæftemaskine og noget skrue maskine også . så er forsinket med det men håber det bliver færdigt imorgen (Lørdag)

Lea

Re: Så er det tiden til at bygge

Indlæg af Lea »

så er der låger på mangler lige den ene trappe men er i godt gang .. også skal der bare rydes op også men det kommer . :)

Der kommer også billeder ind af det når jeg er færdig og dyrene er kommet ind i det. men kommer de først i starten af uge 43 da jeg får en ny lille han mere som også skal bo sammen med de andre to .. (så det nyt for dem alle)

så kan i også se hvordan det ser ud sådan . :) mangler dog tilbehør og dyrene

Billede
Billede

Nikoline

Re: Så er det tiden til at bygge

Indlæg af Nikoline »

Hvor ser det fiiiiiint ud :)

Lea

Re: Så er det tiden til at bygge

Indlæg af Lea »

Nikoline skrev:Hvor ser det fiiiiiint ud :)

Har et andet emne . som hedder Hjemmelavet burer der kan du se det med marsvin i :)

også mit andet hjemmelavet bur :D

Besvar