bur med etager?

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

futtedk

Re: bur med etager?

Indlæg af futtedk » tirs 8. sep 2009 13:24

Bente skrev:Hvis jeg ikke har regnet helt galt, så vil et bur på 27" x 41" (ca 60x100cm) incl bund og fragt komme til at koste lidt over 300 kr og selvom fragten er dyr, så er det alligevel billigere end et nyt bur i tilsvarende størrelse herhjemme. Man kan selvfølgelig tilføje, at det ikke er svært at købe et brugt bur i den størrelse billigere herhjemme, især hvis man har mulighed for selv at hente det. Hvis I andre vil købe nogle med hjem, så vil jeg sandsynligvis gerne være med, så vi kan deles om fragten.
mener du fragt fra usa? for der ligger (af hvad jeg har set) fragten på 80$ for at få bare cubes hjem.

Bente

Indlæg af Bente » ons 9. sep 2009 04:15

futtedk skrev:
Bente skrev:Hvis jeg ikke har regnet helt galt, så vil et bur på 27" x 41" (ca 60x100cm) incl bund og fragt komme til at koste lidt over 300 kr og selvom fragten er dyr, så er det alligevel billigere end et nyt bur i tilsvarende størrelse herhjemme. Man kan selvfølgelig tilføje, at det ikke er svært at købe et brugt bur i den størrelse billigere herhjemme, især hvis man har mulighed for selv at hente det. Hvis I andre vil købe nogle med hjem, så vil jeg sandsynligvis gerne være med, så vi kan deles om fragten.
mener du fragt fra usa? for der ligger (af hvad jeg har set) fragten på 80$ for at få bare cubes hjem.
Jeg har lavet en prøvebestilling af den ovennævnte pakke og brugte mit Mastercard via PayPal og prisen blev helt som nævnt på hjemmesiden: 44$ for tremmer + bund og 16$ i fragt = 315,80 kr iflg PayPal. Jeg ved dog ikke om fragtprisen bliver anderledes hvis man ikke bruger PayPal. Jeg vælger at stole på, at når PayPal skriver, at den totalpris, jeg kommer til at betale, er 315,80, så bliver prisen ikke højere, selvom jeg godt har set, at de skriver at fragten fx til England er på 45$. Jeg har dog ikke råd til at købe det lige nu, men ellers synes jeg da, at det lyder ganske spændende.

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina » ons 9. sep 2009 08:41

Du skal så lige huske at der kommer en 'regning' mere oveni, fordi du skal betale skat eller hvaddetnuhedder af de varer du bestiller fra udlandet... så ikke så længe efter at du har modtaget din vare, så får du et fint lille ekstra girokort ind af døren.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.

I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Indlæg af Marsvin » ons 9. sep 2009 21:50

Som ikke skal betales når man køber fra et EU land.
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

Brugeravatar
Lina
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina » ons 9. sep 2009 21:54

nej, men de der cubes kan vist kun købes fra usa.. og der bonger dansk told og skat sgu ind.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.

I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Besvar