marsvine bur

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Anonymous

marsvine bur

Indlæg af Anonymous »

det bedste marsvin ved er at være ude. alle mine 20 marsvin bor udenfor hele sommeren igennem og hunnerne fik også lov til at føde ungerne ude. det kan klart anbefales og det er et sådan kønt syn.
bure til græsplænen er dyre, helt klart men man kan gå på lossepladsen. jeg fandt en hel rulle tråd i en af containerne, skar den halv igennem bandt det fast på et par pæle og lavede et kønt hegn ude på plænen. hele 11 hunner har fået plads. jeg har haft et problem med nogle hunner der ikke kunne lide hinanden. problemet er løst, de har mere plads og kan undgå hinanden. jeg har naturligvis været heldig, men man kan også tage et gammelt skab. tag dit eget eller fra genbrug. jeg købte et for 50 kr og de bragte det for en 5er. tag bunden og låget af og vupti endnu et skønt bur til dine marsvin.
bare gå forbi genbrug og lossepladsen hvis du har tid man kan altid finde noget godt

Besvar