Vitakraftkugler?

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Agurken

Vitakraftkugler?

Indlæg af Agurken »

Hej..

Er der ikke en af jer der kan poste et billede af de berømte vitakraft kugler, for synes der findes så mange produkter, og det er ikke til at finde ud af, hvilke i snakker om, som mutterne elsker :)

På forhånd tak

Nina

Toffemis

Re: Vitakraftkugler?

Indlæg af Toffemis »

det er dem her:

http://images.google.dk/imgres?imgurl=h ... 9%26sa%3DN

puha... et langt link, godt man kan "copy+paste"

Dueholms

Re: Vitakraftkugler?

Indlæg af Dueholms »

Jeg bruger dem her lige nu: http://www.avifauna.dk/product_info.php ... ts_id=6391 de passer i gufboldene

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Vitakraftkugler?

Indlæg af Lina »

jeg gider ik lige finde et rent billede.. men der ligger nogen kugler på min hjemmeside.. lige foran skålene i selve designet.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

megan

Re: Vitakraftkugler?

Indlæg af megan »

Jeg har hørt at Best for kids passer lige til en mundfuld for en mut :D
M.V.H. Cille

marlose

Re: Vitakraftkugler?

Indlæg af marlose »

megan skrev:Jeg har hørt at Best for kids passer lige til en mundfuld for en mut :D
M.V.H. Cille
det er vist også dem der feder mest.. :mrgreen:
-jeg har brugt dem til mutter der trænger til lidt ekstra.. ærteflager skulle også være et hit

arno

Re: Vitakraftkugler?

Indlæg af arno »

De ser sådan ud - kasserne:

Billede

Mine marsvin elsker dem, og får dem som godbidder. De får C-vitamin piller som hovedfoder.

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Vitakraftkugler?

Indlæg af Lina »

forsidebillederne kan åbenbart variere lidt alt efter deres design, og måske hvilket land man køber i - men i det store hele ser de sådan der ud. Og så markerer den der halvcirkel hvilken slags det er... midten er regular, som er den 'normale'. Til venstre er junior, som nu hedder best for kids.. den bruger jeg i foderbolde, og lidt til de drægtige osse. Til højre er senior, som nu hedder best age, og som er beregnet på ældre grise.... men umiddelbart holder jeg altså op med at købe den - de fleste af mine gamle kan ikke lide dem, så de må smage anderledes... og så tror jeg bare at jeg tyller juniorkugler efter dem, hvis de skal have lidt ekstra.

Der er så et par ekstra med kugler.. hvor der er tilsat nogen forskellige ting og variationer - men summe summarum, det er grønne kasser med marsvin på.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

arno

Re: Vitakraftkugler?

Indlæg af arno »

De sidste jeg har købt er RINGE. Dem er mine tøser vilde med, og dem får de som godbidder for at veksle lidt med kuglerne. De minder lidt om Frolic (til hunde) i udseende.

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Vitakraftkugler?

Indlæg af Lina »

kg-prisen på ringene er bare større end på kuglerne, hehe, men dem kan mine osse godt lide.

Til gengæld er mange af de andre gufdillerdallere ikke noget mine gider.. altså alle de der forskellige drops - ud af 30 dyr har jeg måske 2-3 stykker der synes de smager godt, resten gider ik røre dem.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

marlose

Re: Vitakraftkugler?

Indlæg af marlose »

arno skrev:De sidste jeg har købt er RINGE. Dem er mine tøser vilde med, og dem får de som godbidder for at veksle lidt med kuglerne. De minder lidt om Frolic (til hunde) i udseende.
jeg købte for en tid siden den til de ældre svin, det var ringe.. også i bogstaveligste forstand.. vores grise gad overhovedet ikke så meget som smage på dem.. :^o
så vi holder os til regular og junior varianterne, og så bare som slik. De har så sandelig deres meninger til tider.. :roll:

Besvar