Godspeed og Dixies bur

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
heidi

Godspeed og Dixies bur

Indlæg af heidi »

[img]http://www.123hjemmeside.dk/picture.asp ... 110763[img][/img][/img]

skulle lige prøve at lægge et billede ind....mon det lykkes ?????? :shock:

heidi

Re: Godspeed og Dixies bur

Indlæg af heidi »

ok - virkede ikke - og har også stavet goodspeed forkert flot heidi- not. hvorfor kan man ikke slette egne indlæg ??? Billede

heidi

Re: Godspeed og Dixies bur

Indlæg af heidi »

nu virkede det :D - men hvorfor er mit billede i dværg størrelse :shock: altså meget jeg ikke lige forstår....... men lære det nok engang [-o< ... ville bare vise deres bosted... håber i har lup :roll: .........

Camilla

Re: Godspeed og Dixies bur

Indlæg af Camilla »

Jeg fandt en lup og kiggede :P
Ej, men det ser fint ud (selvom det er i mikro størrelse) :lol:

Brugeravatar
Ups
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1324
Tilmeldt: tirs 23. sep 2008 20:02
Geografisk sted: Viborg Kommune
Kontakt:

Re: Godspeed og Dixies bur

Indlæg af Ups »

Ang. billeder så skal du jo huske at gøre billedet stor først inden :wink: men det ser ellers super fint ud
Sagde Nanna
Mutternes ærbødige slave

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Godspeed og Dixies bur

Indlæg af Lina »

allerførst kan man ikke redigere i sine indlæg mere, fordi nogen i tidernes morgen udnyttede systemet med ikke så heldige indlæg, som de så bare bagefter slettede/rettede i.
Og dernæst, så vil sådan et billedelink ikke virke alligevel, da linket SKAL ende på .jpg eller .gif og ikke et eller andet mystifistisk med asp, numre eller whatever.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

heidi

Re: Godspeed og Dixies bur

Indlæg af heidi »

måtte lige prøve igen så.....Billede

Charlie

Re: Godspeed og Dixies bur

Indlæg af Charlie »

Skønt med de gangbroer og høje etager du har lavet. :D Fin ide... kan jeg mon bruge den? :-k
Har du kun madskål øverst oppe?
Er lågen altid åben?

heidi

Re: Godspeed og Dixies bur

Indlæg af heidi »

ja synes selv jeg har prøvet at gøre noget kreativt ud af et ganske alm. bur. :) ...I starten var det ikke meningen de skulle i kravlegård hver dag, men lidt noget bøvl at stille op og pakke sammen hver gang, så nu det mere permanet. men ikke mere end at det rimelig hurtig kan gemmes af vejen hvis vi skal have gæster (larm), og så kommer de ind i et andet rum, for de bor jo i stuen. det er kun en lille madskål der står deroppe de har en større i bunden af buret. den lille bruger jeg mest til lidt grønt osv... jeg lukker dem ind om natten og når jeg er hjemmefra mange timer af gangen. har nu aldrig prøvet de stukket af....Jeg har lagt et stykke gennemsigtig plastikdug under hundetæppet. jeg skifter tæppe osv. 1 gang i ugen og samler selvfølgelig "rosin" uheld op daglig i kravlegården. de står nærmest og tripper når de kan se lågen snart bliver åben.... :D de elsker at løbe rundt på de forskellige etager, det hele bliver brugt, og så behøver de ikke altid være sammen.......de kan jo nok også bruge alene tid :D

Camilla

Re: Godspeed og Dixies bur

Indlæg af Camilla »

Ih hvor er det kreativt :D
Det ser rigtig flot ud :)

Brugeravatar
Kjelin
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 6946
Tilmeldt: lør 9. jun 2007 21:43
Geografisk sted: Roskilde, Sjælland
Kontakt:

Re: Godspeed og Dixies bur

Indlæg af Kjelin »

Det ser bare super lækkert ud :mrgreen:
/Malene Kjelin Morsing
Kjelins Opdræt af Sheltier
Billede

Besvar