Lånt id├â┬®

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Indlæg: 4891
Tilmeldt: man 19. jan 2004 12:58
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Re: Lånt id├â┬®

Indlæg af Marsvin »

Kører forbi nogle af disse vinduer til og fra arbejde. Man vil ALDRIG se mig bag disse.
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

El locos

Re: Lånt id├â┬®

Indlæg af El locos »

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Connie

Re: Lånt id├â┬®

Indlæg af Connie »

├â╦£HHH, jamen nogle (mig) kan altså godt li kulørte lamper --- og nej - jeg er ikke til den slags! :twisted:

Websol

Re: Lånt id├â┬®

Indlæg af Websol »

=D> det er rigtig godt med lys i buret.. har selv haft en lyskrands med blomster til mine mutters bur.. men de fik pillet alle de kunstige blomster af og det selv om de hang helt oppe i toppen af buret.. men mine er altså også nogle terroistet..
Her er lyskæden helt fjernet efter jeg har taget nogle af mine i at kravle op ad gitteret for at forsøge at få fat i dem..

Får de en fiks ide så går det hurtig.. og man skal ikke undervuder dem.. navntlig Abby├é┬┤Blandinger... alt ryger ned eller på gulvet hvis det ikke er boltet fast.. tro mig..

runa
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 471
Tilmeldt: tors 17. apr 2008 09:05
Geografisk sted: agerskov
Kontakt:

Re: Lånt id├â┬®

Indlæg af runa »

super smart, sådan nolgte kurve må jeg ud og køber, men hvordan holder du vaskekludene nogen lunde rene, eller er det bare mine mutter der sviner og tisser overalt ??????????
Opdræt af ch-teddy`er og kæledyr.

Connie

Re: Lånt id├â┬®

Indlæg af Connie »

jeg vasker dem bare i vaskemaskinen, når jeg mener de er for grisede...

Besvar