Popcorne garanti

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Dueholms

Popcorne garanti

Indlæg af Dueholms »

Jeg har fundet ud af at hvis mine får birkegrene hængt ind i burene så er der ingen der ikke kan finde ud af at popcorne, selv den gamle sløve Freddy. :lol:

Websol

Re: Popcorne garanti

Indlæg af Websol »

:shock: så må jeg ud og finde mig sådan en træ.. har du bilder.. lyder hyggeligt.. =D>

Dueholms

Re: Popcorne garanti

Indlæg af Dueholms »

af træet??????

Websol

Re: Popcorne garanti

Indlæg af Websol »

:oops: Nææ.. ubs min formulering.. af mutterne :-) med grene

Dueholms

Re: Popcorne garanti

Indlæg af Dueholms »

nej det nåede jeg desværre ikke, er lidt sløv i dag og nu ligger de fleste og blopper men det så bare sjovt ud med 22 marsvin der popcorner på samme tid. :lol:

Rikke H

Re: Popcorne garanti

Indlæg af Rikke H »

Sjovt, mine gider ikke værdige birkegrene et blik :shock:

Websol

Re: Popcorne garanti

Indlæg af Websol »

[-o< Var lige en tur nede og købe et sommer spidskål til mine mutter inspireret her af.. har ik selv have.. så birke grene havde jeg ikke.. men bøgeblade kan de også lide.. det får de jælvntlig..

Mine popcornede ikke men ├âÔǪD.. og så var der ro over hele linjen alle 5 tikke grise..

men kors det ville hvære et syn for guderne med 22 grise der bliver så glade..

Får du muglighedder for det ville bilder en anden gang være dejligt..

Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Indlæg: 4891
Tilmeldt: man 19. jan 2004 12:58
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Re: Popcorne garanti

Indlæg af Marsvin »

Hver eneste gang vi giver vores hø (mindst en gang om dagen), så popcorner selv de fleste af de gamle pensioninster. Måske fordi vores hø er guf :twisted:
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

Websol

Re: Popcorne garanti

Indlæg af Websol »

Marsvin skrev:Hver eneste gang vi giver vores hø (mindst en gang om dagen), så popcorner selv de fleste af de gamle pensioninster. Måske fordi vores hø er guf :twisted:
:wink: Hvad er der så lige i det hø... he he :D

flaxi

Re: Popcorne garanti

Indlæg af flaxi »

Marsvin skrev:Hver eneste gang vi giver vores hø (mindst en gang om dagen), så popcorner selv de fleste af de gamle pensioninster. Måske fordi vores hø er guf :twisted:
Det gør mine også :D

Websol

Re: Popcorne garanti

Indlæg af Websol »

:evil: Mine forkælede mutter popkorner ved ny rent bur.. eller løbegård.. men sørmer ikke ved det daglige friske hø.. de må lige en tur på "skole bænken" he he

Svataben

Re: Popcorne garanti

Indlæg af Svataben »

Mine ville aldrig finde på at popcorne, når de får mad. Så skal der sg* da ædes!

Løbegård, mens jeg gør rent i buret, generelt godt humør og lign. sætter dem igang. De popper forresten ofte, når de er færdige med at spise noget specielt lækkert.

runa
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 471
Tilmeldt: tors 17. apr 2008 09:05
Geografisk sted: agerskov
Kontakt:

Re: Popcorne garanti

Indlæg af runa »

birkegren,hø og spidskål, ja så er mine forkælet, her er der kun et rent bur som virkelig kan sætte dem igang.
Opdræt af ch-teddy`er og kæledyr.

Charlie

Re: Popcorne garanti

Indlæg af Charlie »

Mine popcorner også i løbegården, når jeg har "nyindrettet" og så i buret, når det lige er rengjort. Specielt når jeg også har flyttet rundt eller sat noget nyt ned til dem. Luca laver rigtig bukkespring som en lille hest, Sammy popcorner gerne på stedet inde i et hus eller i en marsvineseng og løber så videre til næste hus hvor han så også lige skal ind og popcorne. Leopold kommer med et par enkelte spjæt og tusser så bare rundt og snakker og hygger sig. De skal alle rundt og prøve/se det hele og så sidder jeg og kigger på dem og er i himmelen. :engel

Charlie

Re: Popcorne garanti

Indlæg af Charlie »

Det er Luca på billedet i min profil. Han er en rigtig gadedreng og en værre bandit. :t1 Mere nysgerrigt marsvin findes ikke! :mrgreen:

Besvar