hænger fast

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Stella&Nova

hænger fast

Indlæg af Stella&Nova »

hej

Jeg er ved at bygge et skabsbur og har gået og grublet over hvordan jeg hænger mineral stenen fast, hvordan man laver en skide go høhæk som er smart og praktisk og self hvordan jeg hænger den op og så lige hvordan skal den drikkeflaske hænge. jeg vil helst ha det så pænt sat op som muligt.

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina »

jeg bruger ikke de der mineralsten... så hvis du gerne vil have sådan en op, så melder jeg pas.

Men høhække, der har jeg bygel-kurve fra ikea, hamret op med de der små søm med plastikkroge som man bruger til at holde ledninger på plads med.

I mine pax har jeg improviseret med øskner skruet i siden, hvor der så er nogen kraftige strips på - 1 øsken til at holde en strips der sidder rundt om tutten på flasken, og 2 øskner med en strip imellem til at holde flasken på plads. I mine singleskabe, som jeg har fra susanne alber, der er sådan nogen fikse plastiknogen til at holde rør på plads med, som passer til vandflasker i min størrelse - de er geniale!!!
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Brugeravatar
Anne
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 2521
Tilmeldt: tirs 18. okt 2005 20:11
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Indlæg af Anne »

Jeg bruger hellere ikke mineralsten.

men høhækkene bruger jeg også Bygel kurve fra Ikea, mine vandflasker har jeg sat flaskeholdere op til mine er købt hos kjelin's opdræt.
VH Anne
Den aller bedste Bare Anne, men på den gode måde :D

Billede

Besvar