"Foder-spiral"

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
arno

"Foder-spiral"

Indlæg af arno » fre 22. apr 2005 16:41

Her er et par billeder af den "foder-spiral" som mine møffer er så heldige at have:

Billede

Billede

Billede

De er MEGET glade for den! Jeg fylder den af og til med mælkebøtteplade, salat eller andet grønt som de er VILDE med. Så skal de bevæge sig/gøre noget for at komme til det, og de hygger sig rigtig med det!

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina » lør 23. apr 2005 13:51

Smart nok - jeg har bare mindst en gris der vil blive eddersur med sådan en, fnis. Prøvede at gi hende en salatbold med salat i.. og hun blev edderspændt rasende fordi maden tog for lang tid om at komme ind i hendes mund :lol:

arno

Sur møf

Indlæg af arno » søn 24. apr 2005 10:42

Lina skrev:Smart nok - jeg har bare mindst en gris der vil blive eddersur med sådan en, fnis. Prøvede at gi hende en salatbold med salat i.. og hun blev edderspændt rasende fordi maden tog for lang tid om at komme ind i hendes mund :lol:
Ha ha - jeg tror det hele kommer an på tilvænning! Hvis din lille gris ikke fik noget alternativ, så skulle hun såmænd nok "affinde" sig med at få maden serveret på den måde :lol: Mine var ikke helt med på hvad de skulle stille op med "dimsen" i starten, men de fandt hurtigt ud af at de ikke fik mad på anden vis, og så måtte de jo i gang. I dag kan de slet ikke UNDVÆRE at få maden på denne måde - sådan lidt mere "besværligt". De spiser hellere den mad som er gemt lidt, end den jeg putter på bunden - underligt nok, egentlig...

Besvar