En overset udgift??

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

von_fancy

Indlæg af von_fancy »

Turbo skrev:ja men det ved vi jo ikke noget om... vi kan bare læse der står at "strømforbruget" betragtes som underordnet...
Netop derfor synes jeg tonen i det indlæg jeg omtaler, er lige så lav som hvis man gør grin med dem der "bekymrer sig for miljøet" - men det kan vi jo diskutere længe uden at blive enige hehe ;)

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

von_fancy skrev:
Turbo skrev:ja men det ved vi jo ikke noget om... vi kan bare læse der står at "strømforbruget" betragtes som underordnet...
Netop derfor synes jeg tonen i det indlæg jeg omtaler, er lige så lav som hvis man gør grin med dem der "bekymrer sig for miljøet" - men det kan vi jo diskutere længe uden at blive enige hehe ;)
jae... ligesom vi kan diskutere om det er en god ide at svare et indlæg med så lav en tone som der blev brugt i det om "de små børn i afrika"...

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina »

Ku vi komme tilbage til topic, tak - inden det bliver trælst det her.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

runa
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 471
Tilmeldt: tors 17. apr 2008 09:05
Geografisk sted: agerskov
Kontakt:

Re: En overset udgift??

Indlæg af runa »

det lyder som et super køb, kan du ikke lige fortælle os andre om du stadig er glad for den, om et stykke tid. tænker på kun at købe en til mutterne.
Opdræt af ch-teddy`er og kæledyr.

von sortfod

Re: En overset udgift??

Indlæg af von sortfod »

runa skrev:det lyder som et super køb, kan du ikke lige fortælle os andre om du stadig er glad for den, om et stykke tid. tænker på kun at købe en til mutterne.

Jeg har en af samme slags og har haft den i 2 år efterhånden ( tror nok det er 3. år i år) og jeg er stadig glad for min, og den fungerer stadig optimalt.


Christina

Besvar