Hyggehjørne

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

:lol: Sorry arno jeg syndes bare at arno lød lidt ligesom Arne :lol: Hej Mette :lol:

arno

Indlæg af arno »

Gitte skrev::lol: Sorry arno jeg syntes bare at arno lød lidt ligesom Arne :lol: Hej Mette :lol:
Hi hi - det er bare i orden! Jeg er efterhånden vant til at mit usædvanlige efternavn (tidligere - nu hedder jeg Mouritzsen) bliver forvekslet med alle mulige underlige ting :wink: Er bl.a. blevet kaldt AMO (hmm - så hellere ARNE!) :roll: :lol:

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

hey arno
hmm hvor har du købt de der hjørnekurve ? og evt fodernettet ???

arno

Indlæg af arno »

Cherie skrev:hey arno
hmm hvor har du købt de der hjørnekurve ? og evt fodernettet ???
Som der står på første side i denne tråd, har jeg købt dem i enten Silvan eller Jem og Fix. Men jeg vil mene at man kan få dem i alle forretninger som handler med ting til badeværelser - for det er bare sådan et par hjørnekurve til shampoo eller lign som jeg har smidt i møffeburet :wink:

Fodernettet er købt i SUPER BEST (Jaco). Har vist også set det i Bilka, men Super best er altså klart det bedste bud på hvor de har dem. Der følger en klump "fedt" med til udefuglene - det er jo egentlig beregnet til dem - men den kan man jo bare smide udenfor eller ud.

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

hey arno/mette :lol:

weee fandt det hjørne der i jem og fix til en formue af 25 kr;- suk nu er det på vandgrød reten af julen :lol: nå nej spøg til sisde men fik endelig fat i 2 men ej den der frugtholder der :-( det er en skodby det her men sådan er det jo :lol:

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

hmm hvordan faen skal jeg få spændt det fast de dersens hjørnehyldetingester der :lol:

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

hehe ja du er sg god arno min den ældste har så også fundet sin plads :lol:
Billede

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

Hejsa...

Denne hjørnekurv er nu også anbragt i mine mutteres bur - og de er vilde med den.. :D

Kurven har jeg købt i Jem og Fix, til sølle 25kr.. :wink:

arno

Indlæg af arno »

HUSK at hænge kurvene højt oppe, så møfferne skal bruge lidt kræfter på at komme derop! I hvert fald så højt at en møf sagtens kan rende ind under den for at gemme sig :wink: - det er mine vilde med!

Kom godt med hø i kurvene - brug dem evt som alternativ hø-hæk. Mine møffer har INGEN hø-hæk. De bruger de to kurve som hø-hække, og det fungerer rigtig fint og upåklageligt.

Mine møffer har ikke noget hus, så de bruger hullerne under hø-kurvene som "refugium" hvis der er noget som virker truende.

Jeg har bundet kurvene fast med ståltråd til hjørnerne i buret, og har bøjet enderne nedad så møfferne ikke kan få fat i dem.

Besvar