Sjovt legerør!

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Besvar
arno

Sjovt legerør!

Indlæg af arno »

Hvis dine møffer mangler lidt legetøj, men du ikke lige har en masse penge at smide efter det dyre legetøj hos dyrehandleren, kan du finde/købe et stykke af et plasttikrør (som vist nok bruges til nedløbsrør?), og putte ned i buret til dine møffer!

Jeg fandt et stykke orange rør på en byggeplads, og tog det med hjem. Vaskede det grundigt, og sleb kanterne på enderne lidt til (med sandpapir), så de ikke var så "skarpe". Og så fik mine møffer det.

De ELSKER at rende igennem det - ligge i det - puffe til det med mulen - hoppe over det - sove i det... - det er bare et HIT! Hvis ikke man har en byggeplads i nærheden, kan man også købe lidt rør i den nærmeste byggeplads - det koster ikke alverden, og det er KLART pengene værd!

Billede

Billede

Billede

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

hey Arno

hmm jaa men jeg gik ned i trælasten købte 2 stk rør men nogle der var buede og det hygger de sig med for når det er snoet kan de bedre gemme sig :-)
men et lige rør er også godt sådan et ahr de også, bare sådan et vinrør jeg har købt til dem det koster kun 28 kr i byggemarkedet og på den måde for de evt og slebet deres negle selvom det ikke er så nødvendig for mutter ;-)

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

jeg har en halvanden liters colaflaske, som enderne er skæret af, og så har jeg syet en pølse af en strimmel håndklæde som passede, så "røret" er foret og pakket ind i det bløde materiale. Håndklædet kan så tages af og vaskes når det trænger... Det bringer ihvertfald stor glæde at gå gennem "nussetunnelen" hos min gris.

Anonymous

Sejt .......................................................

Indlæg af Anonymous »

Hvor er det sejt :lol:

Besvar