Ny løbegård

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Næsedyret

Ny løbegård

Indlæg af Næsedyret »

Inspireret af en anden tråd her på mutterne, har jeg lavet en løbegård inde i min stue. En børne pool koster i Toys"R"us, 100 kroner og er lynhurtigt forvandlet til et sandt mutte-paradis.

Eneste problem er at få kanten til være rettet ud. Men allerede når spånerne kommer i er det lettere. Det grønne hegn jeg har sat inde i pool'en er et forsøg på at holde kanten men jeg tror jeg finder på noget smartere.


Her får Morris og Kisser lov at prøve først...

Billede

Billede

Billede

Lemut

Indlæg af Lemut »

Jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen : GENIALT !!! :D :D

Men synes nu stadigvæk at vi skal fylde vand i den, når jeg kommer og besøger dig !!! :P

Næsedyret

Indlæg af Næsedyret »

Lemut skrev:Jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen : GENIALT !!! :D :D

Men synes nu stadigvæk at vi skal fylde vand i den, når jeg kommer og besøger dig !!! :P
Jamen det er så i orden Trine, -så tager vi en dukkert når du kommer :wink:

Lemut

Indlæg af Lemut »

Stefan siger, at han vil se billeder så !!! :P

To badenymfer i en børne / muttepool :lol:

haggnita

Indlæg af haggnita »

Næsedyret skrev:
Lemut skrev:Jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen : GENIALT !!! :D :D

Men synes nu stadigvæk at vi skal fylde vand i den, når jeg kommer og besøger dig !!! :P
Jamen det er så i orden Trine, -så tager vi en dukkert når du kommer :wink:

hehe ta ut sponet først da....hehe \:D/

Dyreelskeren

Indlæg af Dyreelskeren »

hahaha :D

Katrine_y

Indlæg af Katrine_y »

Ihh hvor genialt. Det må jeg straks prøve!!!! Sig lige til hvis du finder på noget smart med kanterne ;)

Næsedyret

Indlæg af Næsedyret »

Jamen når nu dette indlæg er oppe igen, så vil jeg da lige benytte lejligheden at anbefale alle en mutte-pool.

Alle mine mutter ELSKER den, både de unge og de gamle -de aktive og de mere magelige. ALLE liver op og leger. Aldrig før har jeg set så mange bukke-spring -og der er grise i den hele døgnet rundt -de skiftes alle sammen til at være i den.

Så selvom det ikke ligefrem pynter med sådan en fætter i stuen, -ja så er det altså bare meget bedre end fjernsyn!

Her er lige lidt ekstra pics:
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

arno

Indlæg af arno »

Tænkte nok at det kunne være en god id├â┬® med sådan en "møffe-pool" :wink:

Det ser rigtig hyggeligt ud.

Næsedyret

Indlæg af Næsedyret »

arno skrev:Tænkte nok at det kunne være en god id├â┬® med sådan en "møffe-pool" :wink:

Det ser rigtig hyggeligt ud.
:D Var det dig der fik id├â┬®en ? Jeg kunne ikke huske hvem der havde skrevet det oprindelige indlæg, men jeg gik og grundede lidt over det i et par dage og så blev jeg enig med mig selv om at det skulle prøves.

For mig er det den idelle løbegårdsløsning. Jeg syntes at almindelige løbegårde med tæpper i bunden er et kæmpe arbejde at holde. Når der ligger "pøller" ovenpå et tæppe der er vådt, bliver det hurtigt noget værre noget. Så en spåne-pool var en super god løsning. Men den FYLDER! -men det er jo også netop derfor mutterne kan li' den -fordi der er masser af dejligt plads.

:D Tak for en SUPER-GOD id├â┬®!

millemus
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1402
Tilmeldt: man 10. apr 2006 18:44
Kontakt:

Indlæg af millemus »

Skønne billeder :D

Jeg glæder mig til at se løbegården i brug "live" :P

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina »

Jeg synes det er genialt med sådan en 'permanent' løbegård... og jeg håber at jeg ikke bliver indkaldt til visitation for hurtigt. Får jeg lidt extra tid, så vil jeg gerne have ryddet ordentligt op, og så tror jeg godt at jeg kunne finde på at have sådan en fisk stående.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Elisabeth

Indlæg af Elisabeth »

Ej, en god id├â┬® :D Det ser også rigtig hyggeligt ud :)

Næsedyret

Indlæg af Næsedyret »

Lina skrev:Jeg synes det er genialt med sådan en 'permanent' løbegård... og jeg håber at jeg ikke bliver indkaldt til visitation for hurtigt. Får jeg lidt extra tid, så vil jeg gerne have ryddet ordentligt op, og så tror jeg godt at jeg kunne finde på at have sådan en fisk stående.
Det er i hvert fald ca. 100 gange lettere med sådan en spåne-pool end med en almindelig løbegård med tæpper. Min pool har en radius på 185 cm. så den tager ca. en halv balle spåner, derfor er der ikke ret meget "bøvl" med at holde den. Jeg har siden jeg fik den kun lige tjekket efter våde pletter en enkelt gang, -EASY PEASY!

von_fancy

Indlæg af von_fancy »

Gad også godt have sådan en stående men har ikke pladsen til det..

Besvar