Et godt "fodernet"

Stedet hvor du kan komme med fiduser til glæde for marsvinet. Det kan være erfaringer du har gjort dig, ideer til sjovt legetøj, hjemmelavede bure osv.

Redaktør: Redaktører

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

hey

ja jeg så det godt men efter at jeg havde afsendt beskeden :lol:

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

hey arno

hmm sød side du har der :-)

men synes da absolut du skulle ligge billeder og alle dine ideer ud på din hjemmeside så andre ku få glæde af dem ;-)

arno

Indlæg af arno »

cherie skrev:hey arno

hmm sød side du har der :-)

men synes da absolut du skulle ligge billeder og alle dine ideer ud på din hjemmeside så andre ku få glæde af dem ;-)
Mja... Ved det godt... Siden trænger seriøst til en overhaling, men det er lige det med at få sat sig ned og få LAVET de sider som jeg længe gerne har villet lave :wink:

Dejligt at du var et smut forbi mine sider - huskede du så at smide en bette hilsen i gæstebogen?? :lol:

Anonymous

Indlæg af Anonymous »

hey

nææ glemte jeg i farten men gør det da senere idag så ;-)

Pelle

Indlæg af Pelle »

Hej Arno. Det er bare et super godt tip det med nettet fra fuglefedt. :D Min Super Bedst havde sjovt nok tilbud på dem idag til 14,95, så det ærger mig nu, at jeg kun tog 1. Jeg har jo 3 "grise", så der kunne måske blive behov for en mere. :wink: Vh Heidi

arno

Indlæg af arno »

Pelle skrev:Hej Arno. Det er bare et super godt tip det med nettet fra fuglefedt. :D Min Super Bedst havde sjovt nok tilbud på dem idag til 14,95, så det ærger mig nu, at jeg kun tog 1. Jeg har jo 3 "grise", så der kunne måske blive behov for en mere. :wink: Vh Heidi
Ja det var faktisk billigt...

Det er nok noget nær det bedste tip jeg nogensinde har kunnet "levere" herinde :lol: Der er i hvert fald mange som har haft glæde af det - ikke mindst vores små dejlige uldtotteklumper = møfferne :D

Jeg har selv to - og har p.t. to marsvin. Men der flytter to nye, smukke møffehoveder ind hos mig på fredag, og så kommer nr 2 til at høre til i deres bur 8)

Besvar