Hmm...

Spørgsmål og guider til brug af Forum. Oplysninger om nye funktioner og regler.

Redaktør: Redaktører

Besvar
*smack*

Hmm...

Indlæg af *smack* »

Når jeg på Index-siden trykker på "vis alle ubesvarede", så kommer den her:
Could not obtain search results

DEBUG MODE

SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ' , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

SELECT t.*, f.forum_id, f.forum_name, u.username, u.user_id, u2.username as user2, u2.user_id as id2, p.post_username, p2.post_username AS post_username2, p2.post_time FROM phpbb_topics t, phpbb_forums f, phpbb_users u, phpbb_posts p, phpbb_posts p2, phpbb_users u2 WHERE t.topic_id IN (, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ) AND t.topic_poster = u.user_id AND f.forum_id = t.forum_id AND p.post_id = t.topic_first_post_id AND p2.post_id = t.topic_last_post_id AND u2.user_id = p2.poster_id ORDER BY p2.post_time DESC LIMIT 0, 50

Line : 777
File : search.php
???

Pavon

Indlæg af Pavon »

Ser da interessant ud :-) Prøv igen.. Det ser nemlig ikke sådan ud her. Hvis det fortsætter må vi jo se om Adminmanden kan finde ud af det.

*smack*

Indlæg af *smack* »

Stadig det samme, men da jeg heller ikke kan se de billeder som Breda har lagt op, så kan det jo snildt være hos mig at problemet ligger :)

Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Indlæg: 4891
Tilmeldt: man 19. jan 2004 12:58
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Indlæg af Marsvin »

Hej.

Kan godt se den SQL fejl, men hvor den opstår kan jeg ikke lige finde. Er sat på reminder til at blive rettet når jeg har tid til det.
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

*smack*

Indlæg af *smack* »

Cool nok, tak for det :)

Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Indlæg: 4891
Tilmeldt: man 19. jan 2004 12:58
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Indlæg af Marsvin »

Hej igen.

Ser ud til at virke nu. Hvis der opstår andre fejl, så giv endelig lyd fra jer :lol:
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

Besvar