Nedetid

Spørgsmål og guider til brug af Forum. Oplysninger om nye funktioner og regler.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Indlæg: 4891
Tilmeldt: man 19. jan 2004 12:58
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Nedetid

Indlæg af Marsvin »

Som i nok har bemærket så har forum været væk nogle dage.

Jeg var selvfølgelig ikke hjemme, men hos min mor da min far var på arbejde i Jylland indtil i dag.
Havde kun et par timer til at lokalisere fejlen i forgårs Det var et kabel der var gået i stykker, så mig op på en stol og sætte det op over reoler og dørkarme, bore huller osv. Satte det til min pc og det virkede. Fint så sætter vi det i routeren, der virker det så ikke og supporten var selvfølgelig lukket. Så på den igen i går hvor jeg endelig kom igennem og var til stede hvis der var noget der skulle laves.

De kunne godt se den var sat til og bad mig nulstille routeren så det måtte jeg jo så gøre. Så kom den på og jeg måtte så opsætte det hele igen og "så skulle den ged være barberet".
Nixen bixen for de havde også lige skiftet ip nummeret ud så jeg lige skulle lave dns ændringer på alle domænerne.

Mig afsted til bussen da mor havde maden klar. Bussen kørte så før tid så jeg så kun røven af den, så mor måtte hente mig.

Så nu har det bare at virke!!!
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

Tobiasmor

Re: Nedetid

Indlæg af Tobiasmor »

Dejligt det virker igen :D

Det har også været savnet :wink:

Besvar