Hastighedsproblemer / Timeout

Spørgsmål og guider til brug af Forum. Oplysninger om nye funktioner og regler.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Indlæg: 4891
Tilmeldt: man 19. jan 2004 12:58
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Hastighedsproblemer / Timeout

Indlæg af Marsvin »

Da internetforbindelsen her hvor jeg er flyttet til desværre ikke fungerer helt som det skal, vil jeg beklage de problemer der kan opstå.
Jeg skal have fat på udbyderen i næste uge da f.eks. det stik der er på mit værelse ikke fungerer. Det er testet med 2 forskellige pc'er (bærbar + stationær) samt 3 forskellige kabler.

Men Over├╝berbossen har beordret mig og Futte hjem til hende på mandag. Ja det er min mor jeg snakker om :twisted: :twisted: :twisted: Ved endnu ikke om vi skal overnatte der, så hvornår der lige kan komme en tekniker forbi vides ikke lige helt endnu.

Jeg genstarter for en sikkerhedsskyld server, så det ikke er der problemet forekommer. Min hastighed på internettet hopper op og ned, så jeg tror ikke det er problemer med serveren. Når jeg kobler til den lokalt/internt, svarer den med det samme.

Selv når jeg læser nyheder på EB, DR osv. er der perioder hvor jeg ikke kan få forbindelse.
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Indlæg: 4891
Tilmeldt: man 19. jan 2004 12:58
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Re: Hastighedsproblemer / Timeout

Indlæg af Marsvin »

Jeg håber også at jeg snart får en nyere pc som server. Min far har købt en ny pc, men vil ikke udlevere den gamle pc endnu da han vil være sikker på at alt er overført (billeder, dokumenter m.m.). Det skal jeg nok sørge for før jeg gør noget ved den. Det er jo blevet lidt nemmere når man nu igen bor i nærheden af dem og ikke ca. 240 Km fra dem.

Håber det sammen med det andet kan resultere i meget bedre svartider.

Jeg håber i vil have lidt tålmodoghed lidt endnu, da jeg ikke får min far's pc før jeg har gennemgået den med ham og han skal altså lige til Karup (i Jylland) og arbejde det næste stykke tid. Han arbejder både i Ballerup (Storkøbenhavn) og Karup, da firmaet er begge steder.
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

Besvar