ignore knap?

Spørgsmål og guider til brug af Forum. Oplysninger om nye funktioner og regler.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Anonymous

ignore knap?

Indlæg af Anonymous »

Hvis man fx har fået nok at at læse tråde fra en eller anden, efter en egen personlige mening, totalt fatsvag bruger og meget gerne vil helt undgå disse tråde også ved et uheld er der på nogle forums en slags ignore-knap hvor man kan ignorere alle indlæg fra den bruger... findes der sådan en mulighed på dette forum?

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Indlæg af Lina »

ikke i denne her version, men jeg mener der er i den næste - vi opgraderer lisså snart onkel johnny kan få det hele til at klappe - og så var det evt. noget han kunne se på... ihvertfald når alt kører som det skal.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Indlæg: 4891
Tilmeldt: man 19. jan 2004 12:58
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Indlæg af Marsvin »

Der er mulighed for at tilføje personer til en "Ignorer liste" på den nye version. Prøv selv i testforummet her: http://dkchat.dk/phpbb3/ under Brugerkontrolpanel (efter du har tilmeldt dig).

Jeg afventer at få en pc transporteret fra København til Kolding, før jeg opgraderer. Bygger en ny server med de nyeste versioner af Apache (Webserver), PHP (Hypertext Preprocessor - kode til interaktive sider f.eks. forum), MySql (Database system), Forum (PhpBB), mail server, ftp server osv.

Kører i øjeblikket test på min egen pc med at overføre alle funktioner/indstillinger/brugeroplysninger osv. på en test installation.
Forum delen fungerer fint, nu mangler jeg bare lige at være sikker på at resten også kommer til at fungere :twisted:
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

Besvar