Mit mest perfekte billede af...

Til lidt hygge snak om marsvin, eller til emner der ikke passer ind i de andre kategorier. Vil du fortælle om en oplevelse med dit marsvin som f.eks. fødsel eller en sjov ting det har lavet osv.

Tonen skal holdes pæn, ellers er der rimeligt frit spil :-)

Redaktør: Redaktører

Besvar
Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

Mit mest perfekte billede af...

Indlæg af Mysteries »

Jeg tænker vi skal lave en tråd med det mest perfekte billede af et givent marsvin. Enten lige det der knips hvor mutten bare ser ├╝ber nuser eller smuk ud, eller det totalt skæve og kiksede - eller måske begge dele, bare for at vise det perfekte og det kiksede :) . Det kunne også være det der bare sagde aller mest om den mut. Husk at sætte navn på mutten, evt. en lille kommentar.

Jeg lægger ud.

Det her fangede jeg af Little Mysteries' Micro da han bare var 5 uger. Det perfekte snapshot lige idet han gav sig til at hyle, så det ser ud som om han står og storgriner :)
Billede

Mine smukkeste billeder må være de her to, hvor begge står og ser yndige og en lille smule drømmende ud:
Little Mysteries' Nika (for længst død):
Billede
og Dr├Âmboets Vivi (som jeg også viste i en anden tråd):
Billede
Christina

Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

Re: Mit mest perfekte billede af...

Indlæg af Mysteries »

Må også lige have Little Mysteries' Za├»ra med (også død for længst :( ). En absolut yndlingsmut, og her i hendes favoritstilling - sovende...
Billede
Christina

Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

Re: Mit mest perfekte billede af...

Indlæg af Mysteries »

Det er sjovt hvad man falder over, når man begynder at sidde og kigge gamle billeder :)
Fandt det her af Lucky (*suk* ja, han er her heller ikke mere, min fantastiske hittemut der var halvdød af skab og med store blødende sår, da han blev fundet i Utterslev mose en kold oktober dag. Absolut en favorit og en ener). Det siger bare alt om hvor tryg og glad han var :) (Han er i løbegård og har fundet det perfekte sovested med panden presset op mod et skab...)

Billede
Christina

Ulla
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 526
Tilmeldt: søn 24. jun 2012 17:02
Geografisk sted: Islev, Rødovre

Re: Mit mest perfekte billede af...

Indlæg af Ulla »

Sikken nogen dejlige billeder du har fundet der Christina, jeg kan især godt lide det med Lucky som ligger der og tager en morfar :D

Besvar