Fuldstændig knust

Til lidt hygge snak om marsvin, eller til emner der ikke passer ind i de andre kategorier. Vil du fortælle om en oplevelse med dit marsvin som f.eks. fødsel eller en sjov ting det har lavet osv.

Tonen skal holdes pæn, ellers er der rimeligt frit spil :-)

Redaktør: Redaktører

Besvar
Treschow
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 38
Tilmeldt: søn 6. okt 2013 12:48

Fuldstændig knust

Indlæg af Treschow »

Jeg fik min Pjuskegris under kniven sidste fredag, så han kunne gå sammen med pigerne fremover uden at lave ulykker. I dag kommer jeg ind med morgenmad og finder ham stiv og kold inde i huset :cry:

Og det værste er at jeg ikke ved hvor længe min stakkels Fladpande har gået rundt om en død burkammerat :( Jeg brugte søndagen på at indhente lektier, og har derfor ikke været den mest opmærksomme muttemor ud over vand og mad selvfølgelig. Jeg håber det først er sket sent søndag aften/nat. Der var fuld aktivitet både fredag og lørdag.

Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

Re: Fuldstændig knust

Indlæg af Mysteries »

Det gør mig ondt for dig :(
Christina

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Fuldstændig knust

Indlæg af Lina »

åh sikke noget da.. hvis det er en lille smule trøst, så bliver de hurtigt flade/stive/kolde når de falder væk, så det er slet ikke sikkert at han har endt med at ligge der ret længe.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Treschow
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 38
Tilmeldt: søn 6. okt 2013 12:48

Re: Fuldstændig knust

Indlæg af Treschow »

Jeg håber det passer, at det er sket sent søndag aften nat. Ekstra opmærksomhed bliver i hvert fald øst ud over den tilbageværende. Jeg håber han kan fungere med at gå alene nu hvor der er andre marsvin i rummet stadig. Han er trods alt næsten fem år gammel, så man kan håbe han bliver gammel og gnaven, og helst vil have evt. selskab på den anden side af tremmerne. Ellers må jeg jo finde en løsning

Besvar